23 de desembre del 2011

Dissabte 24 de desembre i.. molt més!

HOLA BOIXENCSS!!!

Com tots sabeu aquest dissabte no hi ha esplai! Segurament tots estareu preparant-vos per posar-vos les botes en múltiples dinars, sopars...

Esperem que passeu unes bones festes i que comenceu molt bé aquest nou any que s'acosta!

Els monitors aprofitarem per descansar i agafar moltes ganes per començar l'espai de nou el 2012!

Podeu reviure l'excursió de NADAL mirant les fotos i el fantàstic video!!! D'aqui molt poc n'hi haurà més!!!

Hem afegit fotos a l'album de NADAL i EXCURSIÓ DE FAMÍLIESSS!!!!!!!!

Una forta abraçada a tots i totes!!!

Els monguis i les moneeees :)









12 de desembre del 2011

Excursió de Nadal 17-18 de desembre


RECORDEM QUE QUI NO HAGI PORTAT ENCARA LA FITXA D'AUTORITZACIÓ L'HA DE PORTAR, O NO PODRÀ VENIR D'EXCURSIÓ!

Bones Esplai Booooooixx!!
Per fi ha arribat l’excursió tan esperada per tots, si, l’Excursió de Nadal ja està aquí!!!!
Així que TOTS els grups de l’esplai marxarem juntets cap a una casa de colònies de cuyo nombre no quiero acordarme situada al costat de la bonica ciutat costanera de Palamós (Mas Gorgoll).

Quedarem a les 9.00 h a Sants, al lloc de sempre, davant de l’ARS, per agafar el tren a les 9.43 h. La tornada serà també a Sants a les 19.15 h del diumenge, i segur que tornem totes amb molta molta gana.

En aquesta excursió haurem de portar el següent:
·        Targeta Sanitària! Res de diners, en teoria heu pagat la paga i senyal de 15 €, qui no l’hagi pagat que es posi en contacte amb els monis del grup d’edat corresponent.
·        Àpats: 2 dinars, 2 esmorzars, 2 berenars. El sopar no cal que el portem, ens el faran els nostres estimats bessiberris!!  Sopeta sopeta.
·        Ressopó de Nadal: txan txan, com cada any farem el ressopó, enguany toca portar:
-         Cantallops: Fruïts secs o Galetes salades.
-         Engrillons: Turrons molt bons.
-         Cabirols: Polvorons + Neules. (no porteu molta quantitat que sou un exèrcit)
-         Inferns: Patates i olives.
-         Bessiberris: Sorpreneu-nos, originalitat.
-         Monis: Beguda.
·        Motxilla gran amb el de sempre: Cantimplora, capelina, lot, roba d'abric ( ja fa molt fred en aquesta època!), necesser, pijama, sac, mudes de recanvi, tovalló, coberts.
·        Com sempre moltes ganes de passar-s’ho bé.

CANTALLOPS

Per fer el taller de l'excursió cal que portéssiu:
- Una foto de canet o de la vostra cara
- 2 botons
- 1 revista

Ens veiem totes aquest dissabte, mil petons!!
.Equip de Monguis Boixos.

5 de desembre del 2011

10 de desembre (Esplai o excursió 1 dia)

10 DE DESEMBRE


CABIROLS


Boness! 


Els Cabirols van d'excursió.... Farem un esplai complet des de les 10:00h del matí fins les 19:30h. Quedarem a la parada dels FGC de Provença (Provença amb Balmes) i tornarem al CEIP Mallorca.
Però a difrència dels Cantallops i els Engrillons, nosaltres no anirem a Collserola i no ens cal portar botes però sí, un calçat còmode per caminar.


Coses a portar:


# La T-12
# Una motxilla d'atac
# Dinar, Berenar i una fruita pel matí. (suposem que esmorzeu a casa)
# Cantimplora plena
# Abric tenint en compte l'hora que tornem 
# Aïllant (voluntari)
# Moltes ganes de passar un dia magnífic en companyia.


Per últim recordem que ens falta algú per fer la paga i senyal de l'excursió de Nadal (15€). 


Si no podeu venir a les 10h però sí que ho podeu fer més tard truqueu al Martí!


Un PETONÀS!











RECORDATORI : PAGUES I SENYALS EXCURSIÓ DE NADAL
Recordeu que el cap de setmana del 17 i 18 de desembre marxem tot l'esplai d'excursió. Aquest dissabte és l'últim dia que teniu per fer les pagues i senyals de 15€. En el cas de no poder venir aviseu-nos amb antelació.


IMPORTANT!!!: Algú ha trobat una jaqueta amb línia reflectant talla adult negra i amb cremallera? Sospitem que algú la pot haver agafat per error l'últim dia que vam ser al CEIP Mallorca. Si és així dieu-nos alguna cosa als monitors. Mersi!!


CANTALLOPS


Hola de nou cantallops!!
Tenim una sorpresa, nosaltres també marxarem tot el dia d'excursió!! Anirem a Collserola amb el mateix ferrocarril que els engrillons, però un cop allà es separaran els nostres camins.
Per tant també quedarem a les 10h a la parada de FGC de Provença, exactament al C. Provença amb Balmes (cantonada muntanya-Llobregat). Acabarem l'excursió a les 19h30 al CEIP Mallorca (C. Londres, 64).
Porteu tots aquells que la tingueu la T-12!!! 
Heu de portar el mateix que els engrilloners: el foulard, les botes de caminar, roba d'abric, una motxilla amb: cantimplora, esmorzar, dinar, berenar, capelina + lot i una bossa de plàstic que resisteixi.
I això és tot; una última cosa, algú no ha fet la paga i senyal de l'excursió de Nadal (15 €)??
Si no veniu o teniu algun dubte no dubteu en trucar al Xori: 652 645 693
Un petonàss!!

ENGRILLONS

Quina il·lusió ens fa tornar a trobar-vos!
Aquest dissabte marxarem el dia d'excursió i per això necessitareu venir amb el foulard, botes de caminar, roba d'abric, una motxila amb aigua, una peça de fruita, el dinar, el berenar, la capelina. Esmorzeu be a casa.
Quedarem a les 10h a la parada de FGC de Provença, exactament al C. Provença amb Balmes (cantonada muntanya-Llobregat). Acabarem l'excursió a les 19h30 al CEIP Mallorca (C. Londres, 64).


Porteu tots aquells que la tingueu la T-12!!
Joseph, Josepha i Candela porteu la fitxa d'autorització de curs omplerta siusplau. La trobareu a l'apartat de Documents de la pàgina de l'esplai.
Adrià Lecegui, ens falta la fitxa econòmica (és la tercera pàgina de la fitxa d'autorització de curs).

Com sempre, en aquest trimestre si no podeu venir aviseu al Pierre [sis]70 26 59 1[sis] o [nou]3 105 12 4[cinc] (apunteu-lo al mobil).

Fins dissabte!



3 de desembre del 2011

Esplai 03/10 Desembre


Hola Famílies!!

Us recordem que aquest dissabte no hi ha esplai, i que Cantallops, Engrillons i Cabirols farem esplai la setmana següent, el dia 10.

Cada grup ja informarà dels horaris durant la setmana que ve.

Bon pont a tots i totes!!

Els monguis

ATENCIÓ: A L'APARTAT DE MEDIATECA HI HA UN ALBUM NOU AMB UNES QUANTES FOTOS! Esperem que us agradin (n'aniran apareixent més no us preocupeu) !! :)

30 de novembre del 2011

Esplai 2 desembre

hey bessiberris!
Aquest finde fem esplai divendres a la tarda/nit!
quedem al club sant jordi (borrell amb gran via) a les 20:30, haureu de portar:
-un boli
-un plat de mejnar, ple de menjar, que a més heu de saberfer (ens haureu d'explicar la recepta, osigui que si us ho fa la mama, demaneu-li que us la escrigui en un paper, com si fos una chuleta vamos)

fins dissabte! 
petons dels bessimonis!

29 de novembre del 2011

Esplai INFERNS 2 desembre!!!!!

Hola preciositats infernals!
Heu descansat de l'excursió? Esperem que si perquè... taxantaxan... s'acosta un nou dia per veure'ns les careees!!
Com ja sabeu (ho hem estat parlant els últims dos esplais) aquestes setmanes del supermegapont vam decidir fer esplai el divendres dia 2  de 19 a 22. El plan és sopar així que aviseu als pares que no us esperin!!!

Si algú té algun problema amb l'horari de l'esplai que no dubti en trucar-nos, els monitors estem disposats a negociar i a acostar inferns a casa!!

Així doncs quedarem DIVENDRES 2 DE DESEMBRE A LES 19H AL METRO D'URGELL(URGELL-GRANVIA) I TORNAREM A LES 22H AL MATEIX LLOC. 

Els que encara no hagueu pagat l'excursió de nadal.. Recordeu portar-ho que es l'ultimíssim dia!!!!!

Un petonàs dels vostres monguitooos :)







24 de novembre del 2011

Excursió del 26 i 27 de Novembre

Famílies!! Recordeu les pagues i senyals de l'excursió de NADAL!


Eii!! Cantapolls!

Bon dia Cantallops! Ja esteu preparats per marxar d'excursió aquest cap de setmana?!
Sapigueu que anem a Canyelles, al Garraf, a la casa de colònies El Pinar.

Ens trobarem tots plegats a Sants Estació a les 9'20h dissabte al matí, davant de l'Ars!
L'hora de tornada ja us la concretarem aleshores!

Cal que porteu...
- Els 10€ de l'excursió
- Targeta sanitària (aquelles famílies que no ens n'hagueu donat una còpia)
- Tots els àpats, ben marcats (també els entrepans!), que així tots ho tindrem més clar!
- Coixinera i llençol de baix.
- Aquells que en tingueu, els cançoners de l'esplai.
- Una motxilla petita per a fer una petita excursió (però desfeta!)
- Cantimplora, capelina, lot, roba d'abric, necesser, pijama, sac, blablabla ...
- Molta energia i ganes de jugar, saltar, córrer, riure, cantar i caminar (i descobrir els secrets del bosc de Canyelles!)...

A més, tal i com us vam explicar, ens encantaria que el Tomàs i el Nassim ens portin algun dels seus contes que més els agradin, així els podrem llegir abans d'anar a dormir.

Un petó molt fort de part dels monguis, que ja estem impacients per tornar-vos a veure! Esperem mantenir el rècord d'assistència del passat matinal!! :)
Perdoneu el retràs a l'hora de penjar el suro. Qualsevol dubte, truqueu al Xori!


Cabirols!!!

Aquesta excursiò per canviar una miqueta, tornarem a Osona, però ara ja farà més fred. Més concretament, anem a Torelló. No cal que porteu sac d'hivern (però si que cal portar un sac) perquè dormirem a una casa de colònies (el Molí de la Riera) ben calentets.

Quedarem a les 9:00h en front de l'Ars (Estació de Sants) i tornarem al mateix lloc a les 19:00h del Diumenge.

Cal portar...  Tots els àpats (2 esmorzars, 2 dinars, 2 berenars i 1 sopar)
                     Un tetrabrik buit i net, per infant, i de un litre o més capacitat. (Per taller)
                     Tarjeta Sanitària els que no en tinguem una còpia i els 10 euros de l'excursió.

 Siusplau porteu l'esmorzar del dissabte a mà.

Recordeu que si no podeu venir ens ho heu de comunicar vía e-mail cabirulz@hotmail.com i per qualsevol dubte podeu trucar al Martí (monitor de contacte).

Un petonet i fins dissabte!    MUAAA


Hola Hola Infiernus i Infiernes!!!!
So sorry per escriure tant tard!!! Ahí va:
Bé, aquest cap de setmana gaudirem d'una magnífica excursió conjunta amb els companys i companyes dels esplais Olivera Rodona, Totikap i Xangó. Ueee! 

AVIS ESPECIAL A: 
Martí García
Judit Chiti
Gabriel Frappant
Pol Landman
 Si no porteu la fitxa no us deixarem venir a l'excursió. No pot ser que encara no la tinguem nanuuus..!!!



Heu de portar lo de cada excursió, com sempre. Anem en casa de colònies! així que res de rollitos. 
Porteu tots els àpats(el sopar també!!) menys els berenar de dissabte... Juas! 


Anirem a la casa de colònies Can Vandrell, a quatre quilòmetres d'Hostalric, i hi anirem caminant (des d'Hostalric, no des de Barcelona) Així que veniu preparats! 
Hem quedat a les 10h a l'estació de Sants, davant de l'Ars, com sempre. Tornarem a les 18:39 h ahí mismo.
Si no veniu aviseu, si no veniu aviseu...

Bueno doncs, reposeu molt molt, agafeu forces que serà una excursió moguda!!!
Petons de les vostres monitores i el monitor! (i una magrana!!)

16 de novembre del 2011

ESPLAI MATINAL 19 de NOVEMBRE


PAGUES I SENYALS EXCURSIÓ DE NADAL

D'aquí poc, el cap de setmana del 17 i 18 de desembre, marxem tot l'esplai d'excursió de nadal! Ja ens estem preparant per una tan gran ocasió, per això comencen les pagues i senyals. L'import corresponent és de 15€ per nen. Podreu fer el pagament, en efectiu, el dissabte vinent (19 de novembre) i el cap de setmana del 26 i 27 de novembre (les famílies d'Engrillons que no marxen d'excursió ho podran portar a monitors d'altres grups, i en cas de no poder el 10 de desembre). 

CANTALLOPS!!!

Bona tarda famílies catallobes!!!

Aquest dissabte farem esplai matinal i hem quedat amb els altres grups a les 10h a la parada de metro d'Urgell (Gran via amb Urgell). I tornarem a les 12.40 al mateix lloc.
Per esmorzar tindrem el magnífic menjar que ens portaran la Lluna i la Bruna (més o menys per 9 persones cada una).

Doncs això és tot i recordeu les pagues i senyals. Ens veiem el dissabte,

Petons dels cantimonguis!


ENGRILLONS!



Aquest cap de setmana farem un esplai matinal i anirem al Parc de la Ciutadella. Per això quedarem a les 10h a la parada de metro Urgell (L1) que està a la Gran Via amb el C. Urgell. Acabarem l'esplai allà mateix a la 1h (quedarem al voltant de les fonts). Participarem en una activitat organitzada que s'acabarà a les 14h30, i esteu més que convidats a quedar-vos fins que s'acabi.



Si teniu la T-12 porteu-la i els que encara no han entregat la fitxa d'autorització ja podeu imprimir-la i omplir-la!



A part d'això, agafeu l'agenda i apunteu el calendari de les properes setmanes:

-26 i 27 de novembre: lliure (els altres grups s'en van d'excursió)

-3 de desembre : lliure

-10 de desembre: excursió d'un dia (de 10h a 19h aprox.)

-17 i 18 de desembre: excursió d'hivern

Vacances!

-14 de gener: esplai

-21 i 22 de gener: excursió


Feu un cop d'ull al Suro el divendres per si veieu canvis.
Enfí, recordeu que si no podreu venir heu de contactar amb el Pierre [sis]70 26 59 1[sis].
Una super-mega-abraçada dels mongrillons!

Cabirols


Quedarem a les 10h a la parada de metro d'Urgell per anar cap a la Ciutadella si no plou... Encara no sabem a on i quina hora acabarem perquè hem de mirar de cordinar-nos amb els altres grups així que us ho direm el mateix dissabte, però potser acabem a la Ciutadella o potser tornem a Urgell i quedem una mica més tard. 
Els que tingueu T-12 porteu-la!!!
Com que és esplai matinal no cal que porteu berenar... però sí, esmorzar...jeje... Els hi ha tocat aleatòriament a la Família Calsina (Joan), a la família Ribas (Iria) i la família Reig (Roger). Us enviarem un mail amb els telèfons perquè us poseu en contacte!


Un petonet i fins dissabte!


PD: No esmorzeu molt a casa que sino desprès no dinarem...


INNFERRRRNUUUSSS!


sisisisi, aquest esplai és matinal, i això que vol dir, doncs que quedarem a les 10h del matí a la parada de metro d'Urgell (sortida Urgell), i l'esplai acabarà a les 13h a plaça catalunya! peròòò... us diem que els monitors tornarem cap al barri, per tant farem una segona quedada cap a les 13.15h a la parada d'Urgell (d'on haurem marxat), per tal de que els pares no hagueu de venir fins al centre.


I tot i això pot ser que hi hagi problemes, ja que no coincidirem amb la resta de grups, per tant us demanem que si teniu problemes de venir a buscar els vostres fills, ens ho feu saber, o bé ens feu un truc, o bé en parlem el mateix dissabte al matí!


Aaaaahhh! i ens portaran un bon esmorzar (penseu que és l'àpat més important del dia, jajaja...) el Brian, l'Amàlia i el Lucas, si us plau parleu-vos de què porteu o si us ho voleu repartir..si no teniu el telf d'algú truqueu-nos i us el facilitarem!


Doncs això, porteu si teniu T-Joves... i si no, no cal dur res, excepte AQUELLS QUE NO HAN PORTAT LA FITXA D'AUTORITZACIÓ, és l'ÚLTIM DIA per portar-la!!!!


i evidentment si no PODEU venir a l'esplai..aviseu-nos i amb antel·lació si us plau!!!!


pues nada con esto y un bizcocho nos vemos el sábado a las ocho ( que noooo, que es brooomaaa.. a les 10h puntuals!)


una gran abraçada de les vostres monguisss i del vostre mongui tambéeee!

10 de novembre del 2011

12 de novembre - LLIURE

Hola família!
Esperem que la setmana estigui anant d'alló més bé!
Com alguns ja sabreu aquest cap de setmana és LLIURE!

Ens veurem dissabte que ve, els monitors vindrem amb moltes ganes de BOOOOOIIXXX!

Un petonàs i una forta abraçada dels monis i mones!

4 de novembre del 2011

Esplai 5 de Novembre



Cabirols                                                                                                                                                      


Farem esplai de 16:30h a 19:30h, però abans, IMPORTANT!! , a les 15.45h farem reunió de pares i mares al Mallorca (entrada per Londres 64). 
Si us plau, vingueu tots!


Estarem molt agraïts si la Família Guilabert (Mar i Pau) i la Família Iglesias (Ferran) i la Família Tutusaus (Oriol) ens porten el berenar ( per 20 pers.).


Enrecordeu-vos que aquests trimestre, el monitor de contacte serà
el Martí (618 13 68 53). Si no respon podeu enviar un sms


Records dels cabimonguis!!! Molts petoons!!


Engrillons!

Farem esplai de 16h30 a 19h15, i reunió de pares de grup de 19h30 a 20h05, al CEIP Mallorca.

Donem les gràcies al RAMON i a la MAR per portar-nos el berenar.

Fins molt aviat!

Els engrimonitors!

BESSIBERRIS!

aquest dissabte farem esplai normal a les 16:30 al Mallorca!
Recordeu de portar els horaris de partits i altres activitats que feu per poder quadrar el calendari d'aquest primer trimestre!
A més recordeu que heu de portar les vostres parts de tenda! que les revisarem en un segon!

apa fins dissabte! Bessimonis! 

2 de novembre del 2011

5 de NOVEMBRE Esplai i reunions de famílies per grups d'edat

Hola famílies boixenques!
Aquest cap de setmana els horaris de l'esplai seran un pèl diferents i hi ha reunions per grups d'edat! Quedarem al CEIP Mallorca a les...
15'45h Reunió de mares i pares dels grups de Cantallops i Cabirols
16'30h Esplai (tots els grups!)
19'15h S'acaba l'esplai!
19'30h Reunió de mares i pares dels grups d'Engrillons i Inferns


Com sempre, hi haurà monis i mones que estaran amb els infants durant les reunions.
Recordem també que l'assistència és important i que agrairem que ens aviseu si no podeu venir!


Infeeerns!!!

sisisisi, aquest cap de setmana hi ha esplai, i nosaltres quedarem a les 16.30 al Mallorca i ATENCIÓÓÓ l'esplai acabarà a les 19.15 (també al Mallorca)... !!!!  perquè??? doncs perquè tot seguit (a les 19.30) tenim REUNIÓ amb les vostres mares i pares!!!

Us recordem que hi ha uns quants de vosaltres que encara no ens heu portat la FITXA D'AUTORITZACIÓ, per tant, porteu-la aquest dissabte!!

Aaahh.. i ens portaran el meravellós berenar taxxxaaan: la Mònica, el Pauxi i el Brian, com que ja sou uns experts en els berenars infernals, us diem que teniu els telèfons dels vostres companys per si necessiteu posar-vos d'acord entre vosaltres per portar el berenar ( i si no el teniu ens truqueu als monis)..

Per últim, dir-vos que si no podeu venir ens truqueu... ( si pot ser que no sigui divendres a última hora, ..)!!

Un petò i una abraçada els moninfernals!


Cantallops!!!


Bones a tots i totes! Ens heu trobat a faltar? No patiu aquest dissabte ens tornem a veure les cares.


Abans de l'esplai farem la reunió de pares per grup d'edat. Començarà a les 15.45 al Mallorca i acabarà, per començar esplai, a les 16.30. Mentres duri la reunió hi hauran els monitors dels altres grups amb els infants.


Com sempre, recordeu avisar-nos si no podeu venir i agrairem molt la vostra asistència a la reunió.


Molts cantipetons i ens veiem el dissabte!


Cantimonguis.

29 d’octubre del 2011

NOVA BÚSTIA!!

Hola famílies!!

Us informem que la nova bústia de suggeriments està oficialment en marxa i que us hi podeu passar quan volgueu.

Podeu accedir des de la pàgina de l'esplai http://www.ceboix.org/ o des de l'enllaç directe http://www.ceboix.org/?page_id=1817

26 d’octubre del 2011

29 OCTUBRE

Hola famílies Boixenques!
Alguns ja ho sabreu, però per aquells més pajarillos us anunciem que aquest cap de setmana és LLIURE, és a dir, NO HI HA ESPLAI... oooohhhh quina penaaaaa!!! (així descansareu de l'excursió i podeu agafar forces per la setmana que ve!!)

Us recordem que heu de confirmar l'assistència a l'excursió de la Neu per fer les inscripsions i pagaments, ja que hem de fer la reserva de l'alberg abans del 10 de Novembre.

Podeu confirmar a la mateixa pàgina web, a l'apartat "Exc. Neu". Us posem l'enllaç a sota:

http://www.ceboix.org/?page_id=1889

Us avisem que dissabte que ve (5/11) hi ha reunions de pares, però cada grup ja ho comunicarà.

Un petó ben fort dels MONGUITOS!


20 d’octubre del 2011

BESSIBERRIS!

FAMÍLIES!!!
Esplac (Esplais Catalans), la nostra federació, està fent un estudi sobre els 98 esplais que en formem part. Un dels àmbits de l'estud i és la família: quin és el seu perfil i la seva opinió sobre l'esplai.

Aquest estudi és molt important per conèixer la realitat dels esplais. És per això que us convidem a participar-hi responent un breu qüestionari en format digital. El trobareu a http://fundacioffg.limequery.org/96919/lang-ca  . També hi ha un enllaç a la pàgina d'inici de l'esplai o a la de Esplac (www.esplac.cat). D'aquí una setmana estarà tancat, segur que ho podeu fer ara mateix (sisi) que dura un minutet.

Contem amb la vostra col·laboració!
Els monitors del Boix








Hola Bessiberris!
Finalment NO marxem d'excursió aquest cap de setmana... Degut a l'allau de trucades vostres avisant de que no veníeu, sobretot per compromisos a la nit de dissabte, hem decidit cancel·lar l'excursió i fer esplai normal.
Quedem a les 17h de dissabte al Mallorca, farem esplai de 17h a 20h.
recordeu igualment portar les FITXES D'AUTORITZACIÓ signades!

Si heu d'arribar tard o no vindreu, recordeu d'avisar a quelsevol dels vostres monis:
Marc 620897791
Alba 669008840

Doncs això és tot! Ens veiem dissabte!

19 d’octubre del 2011

EXCURSIÓ! 22 i 23 d'octubre 2011

CABIROLS                                                               


Ja començen les aventures 2011-2012!!!
Per això ens trobarem tots els Cabirols a les 9:00h a l'estació de Sants (davant de la cafeteria Ars ) i tornarem a les 19:00h al mateix lloc.
Sigueu puntuals! No podem perdre el tren perquè en surten pocs així que no ens esperarem.

Anirem a St Quirze de Besora en un terreny d'acampada molt guai. Dormirem amb tendes i per la nit farà fred.


S'ha de portar:



   - Rollito
   - Sac de dormir (d'hivern)
   - ROBA D'ABRIC molt importan, per la nit farà MOLT MOLT FRED! 
   - Pijama
   - Motxilla petita o d'atac 
   - Botes per caminar!
   - Tovalló de roba
   - Necesser
   - La roba de recanvi
   - Lot
   - Capelina
   - Cantimplora



Imprescindible per marxar: Tots els àpats... 2 esmorzars, 2 dinars, 2 berenars i un sopar; per el dinar de dissabte millor que porteu un entrepè ja que farem una petita excursió. Tarjeta Sanitària, portar la fitxa d'autorització si encara no ho heu fet... i els 10 euros de l'excursió.

Si no podeu venir o teniu algún dubte/problema truqueu al Martí (moni de contacte) 

Mil petons dels CABIMONIS!


ENGRILLONS!                                                                                   

[Actualitzat el dijous.]

Sisi! Ja marxem d'excursió! i anirem a Centelles, un poblet molt maco!
Quedarem tots a l'estació de Sants (al davant de la cafeteria l'Ars) el dissabte a les 9.45h i tornarem al mateix lloc el diumenge cap a les 19.00h.


Cadascú haurà de portar una motxilla gran amb: sac de dormir d'hivern, màrfega, necesser amb raspall de dents, lot, roba d'abric (per la nit farà fred), capelina, un canvi de roba interior, pijama, tots els àpats per l'excursió (2 esmorzars, 2 dinars, 1 berenar i 1 sopar), un tovalló de roba. Dins de la motxilla gran caldrà portar una motxilla petita amb l'esmorzar i dinar del 1er dia, una cantimplora, una gorra. Veniu amb botes per caminar. I sobretot NO OBLIDEU de portar la targeta sanitària, els 10€ corresponents a l'excursió i la fitxa d'inscripció impresa a doble cara si encara no la tenim i... moltes ganes de passar-s'ho increïblement be!

Recordeu que si no podeu venir heu d'avisar obligatoriament al Pierre [sis]70 26 59 16!

Per si de cas feu una ullada ràpida el divendres en cas d'actualitzacions.

Un mega abraçada de la part dels vostres engriMonguitos!

INFEEEERNS


Nosaltres també marxem d'excursió, però anem a AIGUAFREDA! siii! i en càmping, per tant tots aquells que tingueu tendes, fogonets, cremadors, etc. ho heu de portar perquè si no tindrem problemes, o per dormir o per menjar. ( si no veniu espavileu-vos per donar-li a algun company vostre que si que vingui d'excursió, a l'hora que toca!)
Quedem a les 9.30 a Sants el dissbte i tornarem el diumenge a les 18h.
També heu de portar 10 euros,la targeta sanitària aquells que no la tinguem nosaltres, i sobretot, la fitxa, per què si no porteu la fitxa, no veniu d'excursió (avisats quedeu, ehhh!). El diumenge caminarem, així que porteu roba i calçat adequat (botes que siguin de la vostra mida....) i una motxilla petita!
Aaaahh! heu de portar tots els àpats menys el sopar de dissabte que el farem allà entre tots.
Per últim penseu que potser farà una micona de fred, així que porteu-vos roba d'abric i un sac adequat!
fins dissabte!!!!


P.D: si no veniu o arribeu tard, aviseu-nos!!!
un petonàs moniinfernaaaal!

CANTALLOPS!!!!

Bon dia Cantallops!

Aquest cap de setmana marxem d'excursió i anirem a Cardedeu i dormirem a l'esplai Bruixes i Bruixots d'allà, sí, alguns ja hi heu anat.


Quedem a les 9.30 a Sant i tornarem al mateix lloc a les 18.45.
Cal que porteu TOTS el àpats (2 dinars, 2 esmorzars, 2 berenars i 1 sopar).
I recordeu de portar la targeta sanitària de l'infant, 10 € i LA FITXA D'AUTORITZACIÓ  complimentada, a doble cara!! és important!

 A dins la motxilla cal que porteu:

   - Rollito
   - Sac de dormir
   - Roba d'abric
   - Pijama
   - Motxilla petita o d'atac (SENSE FER!!)
   - Botes per caminar
   - Tovalló de roba
   - Necesser
   - La roba pel diumenge i de recanvi
   - Lot
   - Capelina
   - Cantimplora

Recordeu que si no podeu venir ens heu d'avisar. El monitor de contacte és el Xori (652645693)

Ens veiem dissabte i que vagi bé el dia!

13 d’octubre del 2011

Bessiberris Esplai 15 octubre

Hola Bessiberris!
Aquest dissabte hi ha reunió de pares al Mallorca de 16 a 17h, per tant l'esplai començarà a les 17h al Mallorca! Esperem que vingueu tots aquest primer dia d'esplai en què us explicarem com funcionarà el grup aquest any! Si voleu portar pastissets casolans fets amb molt d'amor i xocolata, als monis no ens importarà!

Bessimonis.

11 d’octubre del 2011

Esplai 15 d'Octubre: Reunió de pares

DISSABTE DIA 15 TENIM REUNIÓ DE FAMÍLIES, A LES 16H AL MALLORCA. Esperem veure-us a tots i totes, i ben puntuals, que donarem només 5 minuts de marge. L'esplai començarà quan s'acabi la reunió a les 17 h, si tot va bé, i acabarà a les 19:30h.

RECORDEU FAMÍLIES DE PORTAR LES FITXES DELS INFANTS OMPLERTES, A DOBLE CARA!! TOT I AIXÍ TAMBÉ EN TINDREM ALGUNES PER OMPLIR AL MALLORCA.

INFEEERNS

Ui ui ui... qui us parla desde l'altre banda de la pantalla...mmmh..quins son els vostres monis??? bé per tal de no repetir l'èxit d'assistència de l'altre dia...us diem que em quedat com tothom al Mallorca (ja que estarem de reunió amb les mamis i els papis..) i tornarem a les 19.30 també al Mallorca. No us preocupeu que el berenar us el portaran els vostres monis... aaahh. i si no veniu, per favóooo aviseu.. però com no sabeu els vostres monis ( i si en sabeu potser esteu enganyats...) envieu un MAIL (boix@ceboix.org).
ale guapos i guapes, una forta abraçadaaaa!




CABIROLS 


Aquest cop portarem el berenar els monitor però el següent esplai ja ho fareu vosaltres. Si no podeu venir a l'esplai és molt important que ens aviseu SEMPRE i a poder ser amb antelació. Per fer-ho, el monitor de contacte d'aquest trimestre és el Martí: 618136853.
Fins dissabte!! Us hi esperem!!!!


ENGRILLONS

Quines ganes de trobar-vos a tots!
Vosaltre també us salveu de portar el berenar i el portarem el engrimonis amb molt de plaer.
Si no podeu venir aquest trimestre heu d'avisar al Pierre. Tel.: [sis]70 26 59 1[sis].


CANTALLOPS

 Seguint la línia del curs passat, el berenar el portarem els cantimonis. Si teniu algun dubte o no podeu venir a l'esplai, aviseu-nos amb antelació, si us plau. El monitor de contacte de Cantallops d'aquest trimestre és el Xavi: 652645693.
Ens veiem dissabte!!!
molts petons dels cantimonis.

7 d’octubre del 2011

1r dia

Per totes aquelles famílies que us haguem comfirmat la plaça, esteu més que convidats a venir el dissabte al matí per començar aquest curs d'esplai.

Teniu tota la informació sobre el dia més abaix.

I totes les altres famílies esteu convidades a l'activitat de la tarda: a les 17h als jardinets de Montserrat.

6 d’octubre del 2011

Lloc del 1r dia

Ja tenim comfirmat on serà el primer dia: al Club Sant Jordi de Gran Via amb Borell. Està just a la cantonada Bessòs-mar

Ens veiem allà!

5 d’octubre del 2011

Inici de curs


HOLA FAMÍLIA!!!!
Esperem que aquest estiu us hagi servit per descansar i posar-vos molt morenos i que torneu amb les energies renovades per començar un nou curs BOIXENC que ben segur que estarà ple d’experiències i emocions!



Us informem que el dia 8 d’octubre a les 11 del matí ( el lloc el confirmarem via suro d’aquí molt poc) farem...
Canvi de grups, en el que els infants passaran d’un grup a l’altre i sabran qui són els seus nous, fantàstics i guapos monitors i monitores (que ens ensumem que us moriu de ganes de saber-ho!).
Tot seguit farem un dinar conjunt on tots haureu de portar una mica de teca per tothom i... un fantàstic concurs de pasta(en honor a la bella Itàlia)! Hi haurà premis pels millors, així que feu volar la imaginació i a triomfar! Els monis i mones portarem la beguda per tots.
Més tard, a les 16.30 comença l’activitat infantil oberta a tots els nens del barri coincidint amb la Festa Major. La farem als Jardinets de Montserrat (C/Còrsega cantonada Rocafort) on hi ha la Lola Anglada. Tots els infants esplaieros esteu convidats a participar-hi!
Un cop aquesta acabi, sobre les 18h, anirem tots junts (quan diem tots vol dir TOTS: nens/es petits i grans, pares i mares, avis/es, tiets, cosines, mascotes,... tothom serà benvingut!) formant un cercavila fins a Avinguda de Roma entre Villaroel i Casanoves (AVVEE) on ens lleparem els dits amb una xocolatada preparada per Musicwood! Amb la panxa ben plena i tot escoltant l'esplèndid concert de l'escola de música donarem per acabat el primer dia.
Us comuniquem que els monitors i les monitores estem treballant per organitzar aquest primer trimestre i que el calendari està a punt de sortir del forn, així que d’aquí molt poc ja el tindreu a la web! No oblideu omplir les autoritzacions (a doble cara) i portar-les el primer dia. A més es faran inscripcions d’infants nous.



S’acosten les primeres reunions de pares! El dia 6 d’octubre a les 20h al Mallorca serà la de famílies noves (si coneixeu a algú que es vulgui apuntar) i el dia 15 d’octubre a les 16h al Mallorca la de famílies antigues. Hi haurà monitors amb els infants ja que desprès hi haurà esplai.



Per acabar, dir-vos que ens faria enormement feliços que omplíssiu una petita enquesta, res dos minutets! Es tracta d’una enquesta que ens passen des d’ESPLAC per conèixer la situació dels esplais des del punt de vista de les famílies. Moltes gràcies!!  http://fundacioffg.limequery.org/96919/lang-ca

Petons i abraçades gegants,
Monitors i Monitores del BOIX!

2 d’octubre del 2011

Reunió informativa

Bon dia famílies!

Us informem que el dia 6 d'octubre hi ha reunió informativa per aquelles famílies que tenen interès en apuntar el seu fill a l'esplai. És només per les famílies noves a l'esplai.

Es farà el dijous 6 d'octubre a les 20h al CEIP Mallorca (C. Londres, 64) 

Ens veiem allà!