2 d’octubre del 2011

Reunió informativa

Bon dia famílies!

Us informem que el dia 6 d'octubre hi ha reunió informativa per aquelles famílies que tenen interès en apuntar el seu fill a l'esplai. És només per les famílies noves a l'esplai.

Es farà el dijous 6 d'octubre a les 20h al CEIP Mallorca (C. Londres, 64) 

Ens veiem allà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.