Bon dia famílies!
Us informem que el dia 6 d'octubre hi ha reunió informativa per aquelles famílies que tenen interès en apuntar el seu fill a l'esplai. És només per les famílies noves a l'esplai.
Es farà el dijous 6 d'octubre a les 20h al CEIP Mallorca (C. Londres, 64)
Ens veiem allà!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.