Per totes aquelles famílies que us haguem comfirmat la plaça, esteu més que convidats a venir el dissabte al matí per començar aquest curs d'esplai.
Teniu tota la informació sobre el dia més abaix.
I totes les altres famílies esteu convidades a l'activitat de la tarda: a les 17h als jardinets de Montserrat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.