7 d’octubre del 2011

1r dia

Per totes aquelles famílies que us haguem comfirmat la plaça, esteu més que convidats a venir el dissabte al matí per començar aquest curs d'esplai.

Teniu tota la informació sobre el dia més abaix.

I totes les altres famílies esteu convidades a l'activitat de la tarda: a les 17h als jardinets de Montserrat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.