11 d’octubre del 2011

Esplai 15 d'Octubre: Reunió de pares

DISSABTE DIA 15 TENIM REUNIÓ DE FAMÍLIES, A LES 16H AL MALLORCA. Esperem veure-us a tots i totes, i ben puntuals, que donarem només 5 minuts de marge. L'esplai començarà quan s'acabi la reunió a les 17 h, si tot va bé, i acabarà a les 19:30h.

RECORDEU FAMÍLIES DE PORTAR LES FITXES DELS INFANTS OMPLERTES, A DOBLE CARA!! TOT I AIXÍ TAMBÉ EN TINDREM ALGUNES PER OMPLIR AL MALLORCA.

INFEEERNS

Ui ui ui... qui us parla desde l'altre banda de la pantalla...mmmh..quins son els vostres monis??? bé per tal de no repetir l'èxit d'assistència de l'altre dia...us diem que em quedat com tothom al Mallorca (ja que estarem de reunió amb les mamis i els papis..) i tornarem a les 19.30 també al Mallorca. No us preocupeu que el berenar us el portaran els vostres monis... aaahh. i si no veniu, per favóooo aviseu.. però com no sabeu els vostres monis ( i si en sabeu potser esteu enganyats...) envieu un MAIL (boix@ceboix.org).
ale guapos i guapes, una forta abraçadaaaa!




CABIROLS 


Aquest cop portarem el berenar els monitor però el següent esplai ja ho fareu vosaltres. Si no podeu venir a l'esplai és molt important que ens aviseu SEMPRE i a poder ser amb antelació. Per fer-ho, el monitor de contacte d'aquest trimestre és el Martí: 618136853.
Fins dissabte!! Us hi esperem!!!!


ENGRILLONS

Quines ganes de trobar-vos a tots!
Vosaltre també us salveu de portar el berenar i el portarem el engrimonis amb molt de plaer.
Si no podeu venir aquest trimestre heu d'avisar al Pierre. Tel.: [sis]70 26 59 1[sis].


CANTALLOPS

 Seguint la línia del curs passat, el berenar el portarem els cantimonis. Si teniu algun dubte o no podeu venir a l'esplai, aviseu-nos amb antelació, si us plau. El monitor de contacte de Cantallops d'aquest trimestre és el Xavi: 652645693.
Ens veiem dissabte!!!
molts petons dels cantimonis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.