29 d’octubre del 2011

NOVA BÚSTIA!!

Hola famílies!!

Us informem que la nova bústia de suggeriments està oficialment en marxa i que us hi podeu passar quan volgueu.

Podeu accedir des de la pàgina de l'esplai http://www.ceboix.org/ o des de l'enllaç directe http://www.ceboix.org/?page_id=1817

26 d’octubre del 2011

29 OCTUBRE

Hola famílies Boixenques!
Alguns ja ho sabreu, però per aquells més pajarillos us anunciem que aquest cap de setmana és LLIURE, és a dir, NO HI HA ESPLAI... oooohhhh quina penaaaaa!!! (així descansareu de l'excursió i podeu agafar forces per la setmana que ve!!)

Us recordem que heu de confirmar l'assistència a l'excursió de la Neu per fer les inscripsions i pagaments, ja que hem de fer la reserva de l'alberg abans del 10 de Novembre.

Podeu confirmar a la mateixa pàgina web, a l'apartat "Exc. Neu". Us posem l'enllaç a sota:

http://www.ceboix.org/?page_id=1889

Us avisem que dissabte que ve (5/11) hi ha reunions de pares, però cada grup ja ho comunicarà.

Un petó ben fort dels MONGUITOS!


20 d’octubre del 2011

BESSIBERRIS!

FAMÍLIES!!!
Esplac (Esplais Catalans), la nostra federació, està fent un estudi sobre els 98 esplais que en formem part. Un dels àmbits de l'estud i és la família: quin és el seu perfil i la seva opinió sobre l'esplai.

Aquest estudi és molt important per conèixer la realitat dels esplais. És per això que us convidem a participar-hi responent un breu qüestionari en format digital. El trobareu a http://fundacioffg.limequery.org/96919/lang-ca  . També hi ha un enllaç a la pàgina d'inici de l'esplai o a la de Esplac (www.esplac.cat). D'aquí una setmana estarà tancat, segur que ho podeu fer ara mateix (sisi) que dura un minutet.

Contem amb la vostra col·laboració!
Els monitors del Boix








Hola Bessiberris!
Finalment NO marxem d'excursió aquest cap de setmana... Degut a l'allau de trucades vostres avisant de que no veníeu, sobretot per compromisos a la nit de dissabte, hem decidit cancel·lar l'excursió i fer esplai normal.
Quedem a les 17h de dissabte al Mallorca, farem esplai de 17h a 20h.
recordeu igualment portar les FITXES D'AUTORITZACIÓ signades!

Si heu d'arribar tard o no vindreu, recordeu d'avisar a quelsevol dels vostres monis:
Marc 620897791
Alba 669008840

Doncs això és tot! Ens veiem dissabte!

19 d’octubre del 2011

EXCURSIÓ! 22 i 23 d'octubre 2011

CABIROLS                                                               


Ja començen les aventures 2011-2012!!!
Per això ens trobarem tots els Cabirols a les 9:00h a l'estació de Sants (davant de la cafeteria Ars ) i tornarem a les 19:00h al mateix lloc.
Sigueu puntuals! No podem perdre el tren perquè en surten pocs així que no ens esperarem.

Anirem a St Quirze de Besora en un terreny d'acampada molt guai. Dormirem amb tendes i per la nit farà fred.


S'ha de portar:



   - Rollito
   - Sac de dormir (d'hivern)
   - ROBA D'ABRIC molt importan, per la nit farà MOLT MOLT FRED! 
   - Pijama
   - Motxilla petita o d'atac 
   - Botes per caminar!
   - Tovalló de roba
   - Necesser
   - La roba de recanvi
   - Lot
   - Capelina
   - Cantimplora



Imprescindible per marxar: Tots els àpats... 2 esmorzars, 2 dinars, 2 berenars i un sopar; per el dinar de dissabte millor que porteu un entrepè ja que farem una petita excursió. Tarjeta Sanitària, portar la fitxa d'autorització si encara no ho heu fet... i els 10 euros de l'excursió.

Si no podeu venir o teniu algún dubte/problema truqueu al Martí (moni de contacte) 

Mil petons dels CABIMONIS!


ENGRILLONS!                                                                                   

[Actualitzat el dijous.]

Sisi! Ja marxem d'excursió! i anirem a Centelles, un poblet molt maco!
Quedarem tots a l'estació de Sants (al davant de la cafeteria l'Ars) el dissabte a les 9.45h i tornarem al mateix lloc el diumenge cap a les 19.00h.


Cadascú haurà de portar una motxilla gran amb: sac de dormir d'hivern, màrfega, necesser amb raspall de dents, lot, roba d'abric (per la nit farà fred), capelina, un canvi de roba interior, pijama, tots els àpats per l'excursió (2 esmorzars, 2 dinars, 1 berenar i 1 sopar), un tovalló de roba. Dins de la motxilla gran caldrà portar una motxilla petita amb l'esmorzar i dinar del 1er dia, una cantimplora, una gorra. Veniu amb botes per caminar. I sobretot NO OBLIDEU de portar la targeta sanitària, els 10€ corresponents a l'excursió i la fitxa d'inscripció impresa a doble cara si encara no la tenim i... moltes ganes de passar-s'ho increïblement be!

Recordeu que si no podeu venir heu d'avisar obligatoriament al Pierre [sis]70 26 59 16!

Per si de cas feu una ullada ràpida el divendres en cas d'actualitzacions.

Un mega abraçada de la part dels vostres engriMonguitos!

INFEEEERNS


Nosaltres també marxem d'excursió, però anem a AIGUAFREDA! siii! i en càmping, per tant tots aquells que tingueu tendes, fogonets, cremadors, etc. ho heu de portar perquè si no tindrem problemes, o per dormir o per menjar. ( si no veniu espavileu-vos per donar-li a algun company vostre que si que vingui d'excursió, a l'hora que toca!)
Quedem a les 9.30 a Sants el dissbte i tornarem el diumenge a les 18h.
També heu de portar 10 euros,la targeta sanitària aquells que no la tinguem nosaltres, i sobretot, la fitxa, per què si no porteu la fitxa, no veniu d'excursió (avisats quedeu, ehhh!). El diumenge caminarem, així que porteu roba i calçat adequat (botes que siguin de la vostra mida....) i una motxilla petita!
Aaaahh! heu de portar tots els àpats menys el sopar de dissabte que el farem allà entre tots.
Per últim penseu que potser farà una micona de fred, així que porteu-vos roba d'abric i un sac adequat!
fins dissabte!!!!


P.D: si no veniu o arribeu tard, aviseu-nos!!!
un petonàs moniinfernaaaal!

CANTALLOPS!!!!

Bon dia Cantallops!

Aquest cap de setmana marxem d'excursió i anirem a Cardedeu i dormirem a l'esplai Bruixes i Bruixots d'allà, sí, alguns ja hi heu anat.


Quedem a les 9.30 a Sant i tornarem al mateix lloc a les 18.45.
Cal que porteu TOTS el àpats (2 dinars, 2 esmorzars, 2 berenars i 1 sopar).
I recordeu de portar la targeta sanitària de l'infant, 10 € i LA FITXA D'AUTORITZACIÓ  complimentada, a doble cara!! és important!

 A dins la motxilla cal que porteu:

   - Rollito
   - Sac de dormir
   - Roba d'abric
   - Pijama
   - Motxilla petita o d'atac (SENSE FER!!)
   - Botes per caminar
   - Tovalló de roba
   - Necesser
   - La roba pel diumenge i de recanvi
   - Lot
   - Capelina
   - Cantimplora

Recordeu que si no podeu venir ens heu d'avisar. El monitor de contacte és el Xori (652645693)

Ens veiem dissabte i que vagi bé el dia!

13 d’octubre del 2011

Bessiberris Esplai 15 octubre

Hola Bessiberris!
Aquest dissabte hi ha reunió de pares al Mallorca de 16 a 17h, per tant l'esplai començarà a les 17h al Mallorca! Esperem que vingueu tots aquest primer dia d'esplai en què us explicarem com funcionarà el grup aquest any! Si voleu portar pastissets casolans fets amb molt d'amor i xocolata, als monis no ens importarà!

Bessimonis.

11 d’octubre del 2011

Esplai 15 d'Octubre: Reunió de pares

DISSABTE DIA 15 TENIM REUNIÓ DE FAMÍLIES, A LES 16H AL MALLORCA. Esperem veure-us a tots i totes, i ben puntuals, que donarem només 5 minuts de marge. L'esplai començarà quan s'acabi la reunió a les 17 h, si tot va bé, i acabarà a les 19:30h.

RECORDEU FAMÍLIES DE PORTAR LES FITXES DELS INFANTS OMPLERTES, A DOBLE CARA!! TOT I AIXÍ TAMBÉ EN TINDREM ALGUNES PER OMPLIR AL MALLORCA.

INFEEERNS

Ui ui ui... qui us parla desde l'altre banda de la pantalla...mmmh..quins son els vostres monis??? bé per tal de no repetir l'èxit d'assistència de l'altre dia...us diem que em quedat com tothom al Mallorca (ja que estarem de reunió amb les mamis i els papis..) i tornarem a les 19.30 també al Mallorca. No us preocupeu que el berenar us el portaran els vostres monis... aaahh. i si no veniu, per favóooo aviseu.. però com no sabeu els vostres monis ( i si en sabeu potser esteu enganyats...) envieu un MAIL (boix@ceboix.org).
ale guapos i guapes, una forta abraçadaaaa!




CABIROLS 


Aquest cop portarem el berenar els monitor però el següent esplai ja ho fareu vosaltres. Si no podeu venir a l'esplai és molt important que ens aviseu SEMPRE i a poder ser amb antelació. Per fer-ho, el monitor de contacte d'aquest trimestre és el Martí: 618136853.
Fins dissabte!! Us hi esperem!!!!


ENGRILLONS

Quines ganes de trobar-vos a tots!
Vosaltre també us salveu de portar el berenar i el portarem el engrimonis amb molt de plaer.
Si no podeu venir aquest trimestre heu d'avisar al Pierre. Tel.: [sis]70 26 59 1[sis].


CANTALLOPS

 Seguint la línia del curs passat, el berenar el portarem els cantimonis. Si teniu algun dubte o no podeu venir a l'esplai, aviseu-nos amb antelació, si us plau. El monitor de contacte de Cantallops d'aquest trimestre és el Xavi: 652645693.
Ens veiem dissabte!!!
molts petons dels cantimonis.

7 d’octubre del 2011

1r dia

Per totes aquelles famílies que us haguem comfirmat la plaça, esteu més que convidats a venir el dissabte al matí per començar aquest curs d'esplai.

Teniu tota la informació sobre el dia més abaix.

I totes les altres famílies esteu convidades a l'activitat de la tarda: a les 17h als jardinets de Montserrat.

6 d’octubre del 2011

Lloc del 1r dia

Ja tenim comfirmat on serà el primer dia: al Club Sant Jordi de Gran Via amb Borell. Està just a la cantonada Bessòs-mar

Ens veiem allà!

5 d’octubre del 2011

Inici de curs


HOLA FAMÍLIA!!!!
Esperem que aquest estiu us hagi servit per descansar i posar-vos molt morenos i que torneu amb les energies renovades per començar un nou curs BOIXENC que ben segur que estarà ple d’experiències i emocions!



Us informem que el dia 8 d’octubre a les 11 del matí ( el lloc el confirmarem via suro d’aquí molt poc) farem...
Canvi de grups, en el que els infants passaran d’un grup a l’altre i sabran qui són els seus nous, fantàstics i guapos monitors i monitores (que ens ensumem que us moriu de ganes de saber-ho!).
Tot seguit farem un dinar conjunt on tots haureu de portar una mica de teca per tothom i... un fantàstic concurs de pasta(en honor a la bella Itàlia)! Hi haurà premis pels millors, així que feu volar la imaginació i a triomfar! Els monis i mones portarem la beguda per tots.
Més tard, a les 16.30 comença l’activitat infantil oberta a tots els nens del barri coincidint amb la Festa Major. La farem als Jardinets de Montserrat (C/Còrsega cantonada Rocafort) on hi ha la Lola Anglada. Tots els infants esplaieros esteu convidats a participar-hi!
Un cop aquesta acabi, sobre les 18h, anirem tots junts (quan diem tots vol dir TOTS: nens/es petits i grans, pares i mares, avis/es, tiets, cosines, mascotes,... tothom serà benvingut!) formant un cercavila fins a Avinguda de Roma entre Villaroel i Casanoves (AVVEE) on ens lleparem els dits amb una xocolatada preparada per Musicwood! Amb la panxa ben plena i tot escoltant l'esplèndid concert de l'escola de música donarem per acabat el primer dia.
Us comuniquem que els monitors i les monitores estem treballant per organitzar aquest primer trimestre i que el calendari està a punt de sortir del forn, així que d’aquí molt poc ja el tindreu a la web! No oblideu omplir les autoritzacions (a doble cara) i portar-les el primer dia. A més es faran inscripcions d’infants nous.



S’acosten les primeres reunions de pares! El dia 6 d’octubre a les 20h al Mallorca serà la de famílies noves (si coneixeu a algú que es vulgui apuntar) i el dia 15 d’octubre a les 16h al Mallorca la de famílies antigues. Hi haurà monitors amb els infants ja que desprès hi haurà esplai.



Per acabar, dir-vos que ens faria enormement feliços que omplíssiu una petita enquesta, res dos minutets! Es tracta d’una enquesta que ens passen des d’ESPLAC per conèixer la situació dels esplais des del punt de vista de les famílies. Moltes gràcies!!  http://fundacioffg.limequery.org/96919/lang-ca

Petons i abraçades gegants,
Monitors i Monitores del BOIX!

2 d’octubre del 2011

Reunió informativa

Bon dia famílies!

Us informem que el dia 6 d'octubre hi ha reunió informativa per aquelles famílies que tenen interès en apuntar el seu fill a l'esplai. És només per les famílies noves a l'esplai.

Es farà el dijous 6 d'octubre a les 20h al CEIP Mallorca (C. Londres, 64) 

Ens veiem allà!