HOLA FAMÍLIA!!!!
Esperem que aquest estiu us hagi servit per descansar i posar-vos molt morenos i que torneu amb les energies renovades per començar un nou curs BOIXENC que ben segur que estarà ple d’experiències i emocions!
Us informem que el dia 8 d’octubre a les 11 del matí ( el lloc el confirmarem via suro d’aquí molt poc) farem...
Canvi de grups, en el que els infants passaran d’un grup a l’altre i sabran qui són els seus nous, fantàstics i guapos monitors i monitores (que ens ensumem que us moriu de ganes de saber-ho!).
Tot seguit farem un dinar conjunt on tots haureu de portar una mica de teca per tothom i... un fantàstic concurs de pasta(en honor a la bella Itàlia)! Hi haurà premis pels millors, així que feu volar la imaginació i a triomfar! Els monis i mones portarem la beguda per tots.
Més tard, a les 16.30 comença l’activitat infantil oberta a tots els nens del barri coincidint amb la Festa Major. La farem als Jardinets de Montserrat (C/Còrsega cantonada Rocafort) on hi ha la Lola Anglada. Tots els infants esplaieros esteu convidats a participar-hi!
Un cop aquesta acabi, sobre les 18h, anirem tots junts (quan diem tots vol dir TOTS: nens/es petits i grans, pares i mares, avis/es, tiets, cosines, mascotes,... tothom serà benvingut!) formant un cercavila fins a Avinguda de Roma entre Villaroel i Casanoves (AVVEE) on ens lleparem els dits amb una xocolatada preparada per Musicwood! Amb la panxa ben plena i tot escoltant l'esplèndid concert de l'escola de música donarem per acabat el primer dia.
Us comuniquem que els monitors i les monitores estem treballant per organitzar aquest primer trimestre i que el calendari està a punt de sortir del forn, així que d’aquí molt poc ja el tindreu a la web! No oblideu omplir les autoritzacions (a doble cara) i portar-les el primer dia. A més es faran inscripcions d’infants nous.
S’acosten les primeres reunions de pares! El dia 6 d’octubre a les 20h al Mallorca serà la de famílies noves (si coneixeu a algú que es vulgui apuntar) i el dia 15 d’octubre a les 16h al Mallorca la de famílies antigues. Hi haurà monitors amb els infants ja que desprès hi haurà esplai.
Per acabar, dir-vos que ens faria enormement feliços que omplíssiu una petita enquesta, res dos minutets! Es tracta d’una enquesta que ens passen des d’ESPLAC per conèixer la situació dels esplais des del punt de vista de les famílies. Moltes gràcies!! http://fundacioffg.limequery.org/96919/lang-ca
Petons i abraçades gegants,
Monitors i Monitores del BOIX!