Hola famílies Boixenques!
Alguns ja ho sabreu, però per aquells més pajarillos us anunciem que aquest cap de setmana és LLIURE, és a dir, NO HI HA ESPLAI... oooohhhh quina penaaaaa!!! (així descansareu de l'excursió i podeu agafar forces per la setmana que ve!!)
Us recordem que heu de confirmar l'assistència a l'excursió de la Neu per fer les inscripsions i pagaments, ja que hem de fer la reserva de l'alberg abans del 10 de Novembre.
Podeu confirmar a la mateixa pàgina web, a l'apartat "Exc. Neu". Us posem l'enllaç a sota:
http://www.ceboix.org/?page_id=1889
Us avisem que dissabte que ve (5/11) hi ha reunions de pares, però cada grup ja ho comunicarà.
Un petó ben fort dels MONGUITOS!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.