12 de desembre del 2011

Excursió de Nadal 17-18 de desembre


RECORDEM QUE QUI NO HAGI PORTAT ENCARA LA FITXA D'AUTORITZACIÓ L'HA DE PORTAR, O NO PODRÀ VENIR D'EXCURSIÓ!

Bones Esplai Booooooixx!!
Per fi ha arribat l’excursió tan esperada per tots, si, l’Excursió de Nadal ja està aquí!!!!
Així que TOTS els grups de l’esplai marxarem juntets cap a una casa de colònies de cuyo nombre no quiero acordarme situada al costat de la bonica ciutat costanera de Palamós (Mas Gorgoll).

Quedarem a les 9.00 h a Sants, al lloc de sempre, davant de l’ARS, per agafar el tren a les 9.43 h. La tornada serà també a Sants a les 19.15 h del diumenge, i segur que tornem totes amb molta molta gana.

En aquesta excursió haurem de portar el següent:
·        Targeta Sanitària! Res de diners, en teoria heu pagat la paga i senyal de 15 €, qui no l’hagi pagat que es posi en contacte amb els monis del grup d’edat corresponent.
·        Àpats: 2 dinars, 2 esmorzars, 2 berenars. El sopar no cal que el portem, ens el faran els nostres estimats bessiberris!!  Sopeta sopeta.
·        Ressopó de Nadal: txan txan, com cada any farem el ressopó, enguany toca portar:
-         Cantallops: Fruïts secs o Galetes salades.
-         Engrillons: Turrons molt bons.
-         Cabirols: Polvorons + Neules. (no porteu molta quantitat que sou un exèrcit)
-         Inferns: Patates i olives.
-         Bessiberris: Sorpreneu-nos, originalitat.
-         Monis: Beguda.
·        Motxilla gran amb el de sempre: Cantimplora, capelina, lot, roba d'abric ( ja fa molt fred en aquesta època!), necesser, pijama, sac, mudes de recanvi, tovalló, coberts.
·        Com sempre moltes ganes de passar-s’ho bé.

CANTALLOPS

Per fer el taller de l'excursió cal que portéssiu:
- Una foto de canet o de la vostra cara
- 2 botons
- 1 revista

Ens veiem totes aquest dissabte, mil petons!!
.Equip de Monguis Boixos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.