Hola famílies boixenques!
Aquest cap de setmana els horaris de l'esplai seran un pèl diferents i hi ha reunions per grups d'edat! Quedarem al CEIP Mallorca a les...
15'45h Reunió de mares i pares dels grups de Cantallops i Cabirols
16'30h Esplai (tots els grups!)
19'15h S'acaba l'esplai!
19'30h Reunió de mares i pares dels grups d'Engrillons i Inferns
Com sempre, hi haurà monis i mones que estaran amb els infants durant les reunions.
Recordem també que l'assistència és important i que agrairem que ens aviseu si no podeu venir!
Infeeerns!!!
Aquest cap de setmana els horaris de l'esplai seran un pèl diferents i hi ha reunions per grups d'edat! Quedarem al CEIP Mallorca a les...
15'45h Reunió de mares i pares dels grups de Cantallops i Cabirols
16'30h Esplai (tots els grups!)
19'15h S'acaba l'esplai!
19'30h Reunió de mares i pares dels grups d'Engrillons i Inferns
Com sempre, hi haurà monis i mones que estaran amb els infants durant les reunions.
Recordem també que l'assistència és important i que agrairem que ens aviseu si no podeu venir!
Infeeerns!!!
sisisisi, aquest cap de setmana hi ha esplai, i nosaltres quedarem a les 16.30 al Mallorca i ATENCIÓÓÓ l'esplai acabarà a les 19.15 (també al Mallorca)... !!!! perquè??? doncs perquè tot seguit (a les 19.30) tenim REUNIÓ amb les vostres mares i pares!!!
Us recordem que hi ha uns quants de vosaltres que encara no ens heu portat la FITXA D'AUTORITZACIÓ, per tant, porteu-la aquest dissabte!!
Aaahh.. i ens portaran el meravellós berenar taxxxaaan: la Mònica, el Pauxi i el Brian, com que ja sou uns experts en els berenars infernals, us diem que teniu els telèfons dels vostres companys per si necessiteu posar-vos d'acord entre vosaltres per portar el berenar ( i si no el teniu ens truqueu als monis)..
Per últim, dir-vos que si no podeu venir ens truqueu... ( si pot ser que no sigui divendres a última hora, ..)!!
Un petò i una abraçada els moninfernals!
Cantallops!!!
Bones a tots i totes! Ens heu trobat a faltar? No patiu aquest dissabte ens tornem a veure les cares.
Abans de l'esplai farem la reunió de pares per grup d'edat. Començarà a les 15.45 al Mallorca i acabarà, per començar esplai, a les 16.30. Mentres duri la reunió hi hauran els monitors dels altres grups amb els infants.
Com sempre, recordeu avisar-nos si no podeu venir i agrairem molt la vostra asistència a la reunió.
Molts cantipetons i ens veiem el dissabte!
Cantimonguis.
Bones a tots i totes! Ens heu trobat a faltar? No patiu aquest dissabte ens tornem a veure les cares.
Abans de l'esplai farem la reunió de pares per grup d'edat. Començarà a les 15.45 al Mallorca i acabarà, per començar esplai, a les 16.30. Mentres duri la reunió hi hauran els monitors dels altres grups amb els infants.
Com sempre, recordeu avisar-nos si no podeu venir i agrairem molt la vostra asistència a la reunió.
Molts cantipetons i ens veiem el dissabte!
Cantimonguis.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.