29 d’octubre del 2011

NOVA BÚSTIA!!

Hola famílies!!

Us informem que la nova bústia de suggeriments està oficialment en marxa i que us hi podeu passar quan volgueu.

Podeu accedir des de la pàgina de l'esplai http://www.ceboix.org/ o des de l'enllaç directe http://www.ceboix.org/?page_id=1817

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.