3 de desembre del 2011

Esplai 03/10 Desembre


Hola Famílies!!

Us recordem que aquest dissabte no hi ha esplai, i que Cantallops, Engrillons i Cabirols farem esplai la setmana següent, el dia 10.

Cada grup ja informarà dels horaris durant la setmana que ve.

Bon pont a tots i totes!!

Els monguis

ATENCIÓ: A L'APARTAT DE MEDIATECA HI HA UN ALBUM NOU AMB UNES QUANTES FOTOS! Esperem que us agradin (n'aniran apareixent més no us preocupeu) !! :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.