Hola Famílies!!
Us recordem que aquest dissabte no hi ha esplai, i que Cantallops, Engrillons i Cabirols farem esplai la setmana següent, el dia 10.
Cada grup ja informarà dels horaris durant la setmana que ve.
Bon pont a tots i totes!!
Els monguis
ATENCIÓ: A L'APARTAT DE MEDIATECA HI HA UN ALBUM NOU AMB UNES QUANTES FOTOS! Esperem que us agradin (n'aniran apareixent més no us preocupeu) !! :)
ATENCIÓ: A L'APARTAT DE MEDIATECA HI HA UN ALBUM NOU AMB UNES QUANTES FOTOS! Esperem que us agradin (n'aniran apareixent més no us preocupeu) !! :)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.