20 d’octubre del 2011

BESSIBERRIS!

FAMÍLIES!!!
Esplac (Esplais Catalans), la nostra federació, està fent un estudi sobre els 98 esplais que en formem part. Un dels àmbits de l'estud i és la família: quin és el seu perfil i la seva opinió sobre l'esplai.

Aquest estudi és molt important per conèixer la realitat dels esplais. És per això que us convidem a participar-hi responent un breu qüestionari en format digital. El trobareu a http://fundacioffg.limequery.org/96919/lang-ca  . També hi ha un enllaç a la pàgina d'inici de l'esplai o a la de Esplac (www.esplac.cat). D'aquí una setmana estarà tancat, segur que ho podeu fer ara mateix (sisi) que dura un minutet.

Contem amb la vostra col·laboració!
Els monitors del Boix








Hola Bessiberris!
Finalment NO marxem d'excursió aquest cap de setmana... Degut a l'allau de trucades vostres avisant de que no veníeu, sobretot per compromisos a la nit de dissabte, hem decidit cancel·lar l'excursió i fer esplai normal.
Quedem a les 17h de dissabte al Mallorca, farem esplai de 17h a 20h.
recordeu igualment portar les FITXES D'AUTORITZACIÓ signades!

Si heu d'arribar tard o no vindreu, recordeu d'avisar a quelsevol dels vostres monis:
Marc 620897791
Alba 669008840

Doncs això és tot! Ens veiem dissabte!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.