19 d’octubre del 2011

EXCURSIÓ! 22 i 23 d'octubre 2011

CABIROLS                                                               


Ja començen les aventures 2011-2012!!!
Per això ens trobarem tots els Cabirols a les 9:00h a l'estació de Sants (davant de la cafeteria Ars ) i tornarem a les 19:00h al mateix lloc.
Sigueu puntuals! No podem perdre el tren perquè en surten pocs així que no ens esperarem.

Anirem a St Quirze de Besora en un terreny d'acampada molt guai. Dormirem amb tendes i per la nit farà fred.


S'ha de portar:



   - Rollito
   - Sac de dormir (d'hivern)
   - ROBA D'ABRIC molt importan, per la nit farà MOLT MOLT FRED! 
   - Pijama
   - Motxilla petita o d'atac 
   - Botes per caminar!
   - Tovalló de roba
   - Necesser
   - La roba de recanvi
   - Lot
   - Capelina
   - Cantimplora



Imprescindible per marxar: Tots els àpats... 2 esmorzars, 2 dinars, 2 berenars i un sopar; per el dinar de dissabte millor que porteu un entrepè ja que farem una petita excursió. Tarjeta Sanitària, portar la fitxa d'autorització si encara no ho heu fet... i els 10 euros de l'excursió.

Si no podeu venir o teniu algún dubte/problema truqueu al Martí (moni de contacte) 

Mil petons dels CABIMONIS!


ENGRILLONS!                                                                                   

[Actualitzat el dijous.]

Sisi! Ja marxem d'excursió! i anirem a Centelles, un poblet molt maco!
Quedarem tots a l'estació de Sants (al davant de la cafeteria l'Ars) el dissabte a les 9.45h i tornarem al mateix lloc el diumenge cap a les 19.00h.


Cadascú haurà de portar una motxilla gran amb: sac de dormir d'hivern, màrfega, necesser amb raspall de dents, lot, roba d'abric (per la nit farà fred), capelina, un canvi de roba interior, pijama, tots els àpats per l'excursió (2 esmorzars, 2 dinars, 1 berenar i 1 sopar), un tovalló de roba. Dins de la motxilla gran caldrà portar una motxilla petita amb l'esmorzar i dinar del 1er dia, una cantimplora, una gorra. Veniu amb botes per caminar. I sobretot NO OBLIDEU de portar la targeta sanitària, els 10€ corresponents a l'excursió i la fitxa d'inscripció impresa a doble cara si encara no la tenim i... moltes ganes de passar-s'ho increïblement be!

Recordeu que si no podeu venir heu d'avisar obligatoriament al Pierre [sis]70 26 59 16!

Per si de cas feu una ullada ràpida el divendres en cas d'actualitzacions.

Un mega abraçada de la part dels vostres engriMonguitos!

INFEEEERNS


Nosaltres també marxem d'excursió, però anem a AIGUAFREDA! siii! i en càmping, per tant tots aquells que tingueu tendes, fogonets, cremadors, etc. ho heu de portar perquè si no tindrem problemes, o per dormir o per menjar. ( si no veniu espavileu-vos per donar-li a algun company vostre que si que vingui d'excursió, a l'hora que toca!)
Quedem a les 9.30 a Sants el dissbte i tornarem el diumenge a les 18h.
També heu de portar 10 euros,la targeta sanitària aquells que no la tinguem nosaltres, i sobretot, la fitxa, per què si no porteu la fitxa, no veniu d'excursió (avisats quedeu, ehhh!). El diumenge caminarem, així que porteu roba i calçat adequat (botes que siguin de la vostra mida....) i una motxilla petita!
Aaaahh! heu de portar tots els àpats menys el sopar de dissabte que el farem allà entre tots.
Per últim penseu que potser farà una micona de fred, així que porteu-vos roba d'abric i un sac adequat!
fins dissabte!!!!


P.D: si no veniu o arribeu tard, aviseu-nos!!!
un petonàs moniinfernaaaal!

CANTALLOPS!!!!

Bon dia Cantallops!

Aquest cap de setmana marxem d'excursió i anirem a Cardedeu i dormirem a l'esplai Bruixes i Bruixots d'allà, sí, alguns ja hi heu anat.


Quedem a les 9.30 a Sant i tornarem al mateix lloc a les 18.45.
Cal que porteu TOTS el àpats (2 dinars, 2 esmorzars, 2 berenars i 1 sopar).
I recordeu de portar la targeta sanitària de l'infant, 10 € i LA FITXA D'AUTORITZACIÓ  complimentada, a doble cara!! és important!

 A dins la motxilla cal que porteu:

   - Rollito
   - Sac de dormir
   - Roba d'abric
   - Pijama
   - Motxilla petita o d'atac (SENSE FER!!)
   - Botes per caminar
   - Tovalló de roba
   - Necesser
   - La roba pel diumenge i de recanvi
   - Lot
   - Capelina
   - Cantimplora

Recordeu que si no podeu venir ens heu d'avisar. El monitor de contacte és el Xori (652645693)

Ens veiem dissabte i que vagi bé el dia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.