16 de novembre del 2011

ESPLAI MATINAL 19 de NOVEMBRE


PAGUES I SENYALS EXCURSIÓ DE NADAL

D'aquí poc, el cap de setmana del 17 i 18 de desembre, marxem tot l'esplai d'excursió de nadal! Ja ens estem preparant per una tan gran ocasió, per això comencen les pagues i senyals. L'import corresponent és de 15€ per nen. Podreu fer el pagament, en efectiu, el dissabte vinent (19 de novembre) i el cap de setmana del 26 i 27 de novembre (les famílies d'Engrillons que no marxen d'excursió ho podran portar a monitors d'altres grups, i en cas de no poder el 10 de desembre). 

CANTALLOPS!!!

Bona tarda famílies catallobes!!!

Aquest dissabte farem esplai matinal i hem quedat amb els altres grups a les 10h a la parada de metro d'Urgell (Gran via amb Urgell). I tornarem a les 12.40 al mateix lloc.
Per esmorzar tindrem el magnífic menjar que ens portaran la Lluna i la Bruna (més o menys per 9 persones cada una).

Doncs això és tot i recordeu les pagues i senyals. Ens veiem el dissabte,

Petons dels cantimonguis!


ENGRILLONS!



Aquest cap de setmana farem un esplai matinal i anirem al Parc de la Ciutadella. Per això quedarem a les 10h a la parada de metro Urgell (L1) que està a la Gran Via amb el C. Urgell. Acabarem l'esplai allà mateix a la 1h (quedarem al voltant de les fonts). Participarem en una activitat organitzada que s'acabarà a les 14h30, i esteu més que convidats a quedar-vos fins que s'acabi.



Si teniu la T-12 porteu-la i els que encara no han entregat la fitxa d'autorització ja podeu imprimir-la i omplir-la!



A part d'això, agafeu l'agenda i apunteu el calendari de les properes setmanes:

-26 i 27 de novembre: lliure (els altres grups s'en van d'excursió)

-3 de desembre : lliure

-10 de desembre: excursió d'un dia (de 10h a 19h aprox.)

-17 i 18 de desembre: excursió d'hivern

Vacances!

-14 de gener: esplai

-21 i 22 de gener: excursió


Feu un cop d'ull al Suro el divendres per si veieu canvis.
Enfí, recordeu que si no podreu venir heu de contactar amb el Pierre [sis]70 26 59 1[sis].
Una super-mega-abraçada dels mongrillons!

Cabirols


Quedarem a les 10h a la parada de metro d'Urgell per anar cap a la Ciutadella si no plou... Encara no sabem a on i quina hora acabarem perquè hem de mirar de cordinar-nos amb els altres grups així que us ho direm el mateix dissabte, però potser acabem a la Ciutadella o potser tornem a Urgell i quedem una mica més tard. 
Els que tingueu T-12 porteu-la!!!
Com que és esplai matinal no cal que porteu berenar... però sí, esmorzar...jeje... Els hi ha tocat aleatòriament a la Família Calsina (Joan), a la família Ribas (Iria) i la família Reig (Roger). Us enviarem un mail amb els telèfons perquè us poseu en contacte!


Un petonet i fins dissabte!


PD: No esmorzeu molt a casa que sino desprès no dinarem...


INNFERRRRNUUUSSS!


sisisisi, aquest esplai és matinal, i això que vol dir, doncs que quedarem a les 10h del matí a la parada de metro d'Urgell (sortida Urgell), i l'esplai acabarà a les 13h a plaça catalunya! peròòò... us diem que els monitors tornarem cap al barri, per tant farem una segona quedada cap a les 13.15h a la parada d'Urgell (d'on haurem marxat), per tal de que els pares no hagueu de venir fins al centre.


I tot i això pot ser que hi hagi problemes, ja que no coincidirem amb la resta de grups, per tant us demanem que si teniu problemes de venir a buscar els vostres fills, ens ho feu saber, o bé ens feu un truc, o bé en parlem el mateix dissabte al matí!


Aaaaahhh! i ens portaran un bon esmorzar (penseu que és l'àpat més important del dia, jajaja...) el Brian, l'Amàlia i el Lucas, si us plau parleu-vos de què porteu o si us ho voleu repartir..si no teniu el telf d'algú truqueu-nos i us el facilitarem!


Doncs això, porteu si teniu T-Joves... i si no, no cal dur res, excepte AQUELLS QUE NO HAN PORTAT LA FITXA D'AUTORITZACIÓ, és l'ÚLTIM DIA per portar-la!!!!


i evidentment si no PODEU venir a l'esplai..aviseu-nos i amb antel·lació si us plau!!!!


pues nada con esto y un bizcocho nos vemos el sábado a las ocho ( que noooo, que es brooomaaa.. a les 10h puntuals!)


una gran abraçada de les vostres monguisss i del vostre mongui tambéeee!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.