Cabirols
Farem esplai de 16:30h a 19:30h, però abans, IMPORTANT!! , a les 15.45h farem reunió de pares i mares al Mallorca (entrada per Londres 64).
Si us plau, vingueu tots!
Estarem molt agraïts si la Família Guilabert (Mar i Pau) i la Família Iglesias (Ferran) i la Família Tutusaus (Oriol) ens porten el berenar ( per 20 pers.).
Enrecordeu-vos que aquests trimestre, el monitor de contacte serà
el Martí (618 13 68 53). Si no respon podeu enviar un sms
Records dels cabimonguis!!! Molts petoons!!
Engrillons!
Farem esplai de 16h30 a 19h15, i reunió de pares de grup de 19h30 a 20h05, al CEIP Mallorca.
Donem les gràcies al RAMON i a la MAR per portar-nos el berenar.
Fins molt aviat!
Els engrimonitors!
BESSIBERRIS!
aquest dissabte farem esplai normal a les 16:30 al Mallorca!
Recordeu de portar els horaris de partits i altres activitats que feu per poder quadrar el calendari d'aquest primer trimestre!
A més recordeu que heu de portar les vostres parts de tenda! que les revisarem en un segon!
apa fins dissabte! Bessimonis!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.