RECORDEM QUE QUI NO HAGI PORTAT ENCARA LA FITXA D'AUTORITZACIÓ L'HA DE PORTAR, O NO PODRÀ VENIR D'EXCURSIÓ!
Bones Esplai Booooooixx!!
Per fi ha arribat l’excursió tan esperada per tots, si, l’Excursió de
Nadal ja està aquí!!!!
Així que TOTS els grups de l’esplai marxarem juntets cap a una casa de
colònies de cuyo nombre no quiero acordarme situada al costat de la bonica
ciutat costanera de Palamós (Mas Gorgoll).
Quedarem a les 9.00 h a Sants, al lloc de sempre, davant de l’ARS,
per agafar el tren a les 9.43 h. La tornada serà també a Sants a les 19.15 h del
diumenge, i segur que tornem totes amb molta molta gana.
En aquesta excursió haurem de portar el següent:
·
Targeta Sanitària! Res de diners, en teoria heu pagat la paga i senyal
de 15 €, qui no l’hagi pagat que es posi en contacte amb els monis del grup d’edat
corresponent.
·
Àpats: 2 dinars, 2 esmorzars, 2 berenars. El sopar no cal
que el portem, ens el faran els nostres estimats bessiberris!! Sopeta sopeta.
·
Ressopó de Nadal: txan txan, com cada any farem el ressopó, enguany
toca portar:
-
Cantallops: Fruïts secs o Galetes salades.
-
Engrillons: Turrons molt bons.
-
Cabirols: Polvorons + Neules. (no porteu molta quantitat que
sou un exèrcit)
-
Inferns: Patates i olives.
-
Bessiberris: Sorpreneu-nos, originalitat.
-
Monis: Beguda.
·
Motxilla
gran amb el de sempre: Cantimplora, capelina, lot,
roba d'abric ( ja fa molt fred en aquesta època!), necesser, pijama, sac, mudes
de recanvi, tovalló, coberts.
·
Com sempre moltes ganes de passar-s’ho bé.
CANTALLOPS
Per fer el taller de l'excursió cal que portéssiu:
- Una foto de canet o de la vostra cara
- 2 botons
- 1 revista
Ens veiem totes aquest dissabte, mil petons!!
.Equip de Monguis Boixos.