23 de desembre del 2011

Dissabte 24 de desembre i.. molt més!

HOLA BOIXENCSS!!!

Com tots sabeu aquest dissabte no hi ha esplai! Segurament tots estareu preparant-vos per posar-vos les botes en múltiples dinars, sopars...

Esperem que passeu unes bones festes i que comenceu molt bé aquest nou any que s'acosta!

Els monitors aprofitarem per descansar i agafar moltes ganes per començar l'espai de nou el 2012!

Podeu reviure l'excursió de NADAL mirant les fotos i el fantàstic video!!! D'aqui molt poc n'hi haurà més!!!

Hem afegit fotos a l'album de NADAL i EXCURSIÓ DE FAMÍLIESSS!!!!!!!!

Una forta abraçada a tots i totes!!!

Els monguis i les moneeees :)









12 de desembre del 2011

Excursió de Nadal 17-18 de desembre


RECORDEM QUE QUI NO HAGI PORTAT ENCARA LA FITXA D'AUTORITZACIÓ L'HA DE PORTAR, O NO PODRÀ VENIR D'EXCURSIÓ!

Bones Esplai Booooooixx!!
Per fi ha arribat l’excursió tan esperada per tots, si, l’Excursió de Nadal ja està aquí!!!!
Així que TOTS els grups de l’esplai marxarem juntets cap a una casa de colònies de cuyo nombre no quiero acordarme situada al costat de la bonica ciutat costanera de Palamós (Mas Gorgoll).

Quedarem a les 9.00 h a Sants, al lloc de sempre, davant de l’ARS, per agafar el tren a les 9.43 h. La tornada serà també a Sants a les 19.15 h del diumenge, i segur que tornem totes amb molta molta gana.

En aquesta excursió haurem de portar el següent:
·        Targeta Sanitària! Res de diners, en teoria heu pagat la paga i senyal de 15 €, qui no l’hagi pagat que es posi en contacte amb els monis del grup d’edat corresponent.
·        Àpats: 2 dinars, 2 esmorzars, 2 berenars. El sopar no cal que el portem, ens el faran els nostres estimats bessiberris!!  Sopeta sopeta.
·        Ressopó de Nadal: txan txan, com cada any farem el ressopó, enguany toca portar:
-         Cantallops: Fruïts secs o Galetes salades.
-         Engrillons: Turrons molt bons.
-         Cabirols: Polvorons + Neules. (no porteu molta quantitat que sou un exèrcit)
-         Inferns: Patates i olives.
-         Bessiberris: Sorpreneu-nos, originalitat.
-         Monis: Beguda.
·        Motxilla gran amb el de sempre: Cantimplora, capelina, lot, roba d'abric ( ja fa molt fred en aquesta època!), necesser, pijama, sac, mudes de recanvi, tovalló, coberts.
·        Com sempre moltes ganes de passar-s’ho bé.

CANTALLOPS

Per fer el taller de l'excursió cal que portéssiu:
- Una foto de canet o de la vostra cara
- 2 botons
- 1 revista

Ens veiem totes aquest dissabte, mil petons!!
.Equip de Monguis Boixos.

5 de desembre del 2011

10 de desembre (Esplai o excursió 1 dia)

10 DE DESEMBRE


CABIROLS


Boness! 


Els Cabirols van d'excursió.... Farem un esplai complet des de les 10:00h del matí fins les 19:30h. Quedarem a la parada dels FGC de Provença (Provença amb Balmes) i tornarem al CEIP Mallorca.
Però a difrència dels Cantallops i els Engrillons, nosaltres no anirem a Collserola i no ens cal portar botes però sí, un calçat còmode per caminar.


Coses a portar:


# La T-12
# Una motxilla d'atac
# Dinar, Berenar i una fruita pel matí. (suposem que esmorzeu a casa)
# Cantimplora plena
# Abric tenint en compte l'hora que tornem 
# Aïllant (voluntari)
# Moltes ganes de passar un dia magnífic en companyia.


Per últim recordem que ens falta algú per fer la paga i senyal de l'excursió de Nadal (15€). 


Si no podeu venir a les 10h però sí que ho podeu fer més tard truqueu al Martí!


Un PETONÀS!











RECORDATORI : PAGUES I SENYALS EXCURSIÓ DE NADAL
Recordeu que el cap de setmana del 17 i 18 de desembre marxem tot l'esplai d'excursió. Aquest dissabte és l'últim dia que teniu per fer les pagues i senyals de 15€. En el cas de no poder venir aviseu-nos amb antelació.


IMPORTANT!!!: Algú ha trobat una jaqueta amb línia reflectant talla adult negra i amb cremallera? Sospitem que algú la pot haver agafat per error l'últim dia que vam ser al CEIP Mallorca. Si és així dieu-nos alguna cosa als monitors. Mersi!!


CANTALLOPS


Hola de nou cantallops!!
Tenim una sorpresa, nosaltres també marxarem tot el dia d'excursió!! Anirem a Collserola amb el mateix ferrocarril que els engrillons, però un cop allà es separaran els nostres camins.
Per tant també quedarem a les 10h a la parada de FGC de Provença, exactament al C. Provença amb Balmes (cantonada muntanya-Llobregat). Acabarem l'excursió a les 19h30 al CEIP Mallorca (C. Londres, 64).
Porteu tots aquells que la tingueu la T-12!!! 
Heu de portar el mateix que els engrilloners: el foulard, les botes de caminar, roba d'abric, una motxilla amb: cantimplora, esmorzar, dinar, berenar, capelina + lot i una bossa de plàstic que resisteixi.
I això és tot; una última cosa, algú no ha fet la paga i senyal de l'excursió de Nadal (15 €)??
Si no veniu o teniu algun dubte no dubteu en trucar al Xori: 652 645 693
Un petonàss!!

ENGRILLONS

Quina il·lusió ens fa tornar a trobar-vos!
Aquest dissabte marxarem el dia d'excursió i per això necessitareu venir amb el foulard, botes de caminar, roba d'abric, una motxila amb aigua, una peça de fruita, el dinar, el berenar, la capelina. Esmorzeu be a casa.
Quedarem a les 10h a la parada de FGC de Provença, exactament al C. Provença amb Balmes (cantonada muntanya-Llobregat). Acabarem l'excursió a les 19h30 al CEIP Mallorca (C. Londres, 64).


Porteu tots aquells que la tingueu la T-12!!
Joseph, Josepha i Candela porteu la fitxa d'autorització de curs omplerta siusplau. La trobareu a l'apartat de Documents de la pàgina de l'esplai.
Adrià Lecegui, ens falta la fitxa econòmica (és la tercera pàgina de la fitxa d'autorització de curs).

Com sempre, en aquest trimestre si no podeu venir aviseu al Pierre [sis]70 26 59 1[sis] o [nou]3 105 12 4[cinc] (apunteu-lo al mobil).

Fins dissabte!



3 de desembre del 2011

Esplai 03/10 Desembre


Hola Famílies!!

Us recordem que aquest dissabte no hi ha esplai, i que Cantallops, Engrillons i Cabirols farem esplai la setmana següent, el dia 10.

Cada grup ja informarà dels horaris durant la setmana que ve.

Bon pont a tots i totes!!

Els monguis

ATENCIÓ: A L'APARTAT DE MEDIATECA HI HA UN ALBUM NOU AMB UNES QUANTES FOTOS! Esperem que us agradin (n'aniran apareixent més no us preocupeu) !! :)