ENGRILLONS
Benvolgudes famílies!
Dessitgem que us hagin anat mil bé les vacances ! esperem trobar-vos a les 16.30h al CEIP Mallorca amb mola il.lusió. Per acabar a les 19.30h també al CEIP Mallorca
Els afortunats que portaran el berenar són: la Maya i l'Adrià Lecegui.
MOLTA FELICITAT PER TOTHOM !!!