HOLA BOIXENCSS!!!
Com tots sabeu aquest dissabte no hi ha esplai! Segurament tots estareu preparant-vos per posar-vos les botes en múltiples dinars, sopars...
Esperem que passeu unes bones festes i que comenceu molt bé aquest nou any que s'acosta!
Els monitors aprofitarem per descansar i agafar moltes ganes per començar l'espai de nou el 2012!
Podeu reviure l'excursió de NADAL mirant les fotos i el fantàstic video!!! D'aqui molt poc n'hi haurà més!!!
Hem afegit fotos a l'album de NADAL i EXCURSIÓ DE FAMÍLIESSS!!!!!!!!
Hem afegit fotos a l'album de NADAL i EXCURSIÓ DE FAMÍLIESSS!!!!!!!!
Una forta abraçada a tots i totes!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.