23 de desembre del 2011

Dissabte 24 de desembre i.. molt més!

HOLA BOIXENCSS!!!

Com tots sabeu aquest dissabte no hi ha esplai! Segurament tots estareu preparant-vos per posar-vos les botes en múltiples dinars, sopars...

Esperem que passeu unes bones festes i que comenceu molt bé aquest nou any que s'acosta!

Els monitors aprofitarem per descansar i agafar moltes ganes per començar l'espai de nou el 2012!

Podeu reviure l'excursió de NADAL mirant les fotos i el fantàstic video!!! D'aqui molt poc n'hi haurà més!!!

Hem afegit fotos a l'album de NADAL i EXCURSIÓ DE FAMÍLIESSS!!!!!!!!

Una forta abraçada a tots i totes!!!

Els monguis i les moneeees :)









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.