Esplai 2 desembre
hey bessiberris!
Aquest finde fem esplai divendres a la tarda/nit!
quedem al club sant jordi (borrell amb gran via) a les 20:30, haureu de portar:
-un boli
-un plat de mejnar, ple de menjar, que a més heu de saberfer (ens
haureu d'explicar la recepta, osigui que si us ho fa la mama, demaneu-li
que us la escrigui en un paper, com si fos una chuleta vamos)
fins dissabte!
petons dels bessimonis!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.