Eii!! Cantapolls!
Bon dia Cantallops! Ja esteu preparats per marxar d'excursió aquest cap de setmana?!
Sapigueu que anem a Canyelles, al Garraf, a la casa de colònies El Pinar.
Ens trobarem tots plegats a Sants Estació a les 9'20h dissabte al matí, davant de l'Ars!
L'hora de tornada ja us la concretarem aleshores!
Cal que porteu...
- Els 10€ de l'excursió
- Targeta sanitària (aquelles famílies que no ens n'hagueu donat una còpia)
- Tots els àpats, ben marcats (també els entrepans!), que així tots ho tindrem més clar!
- Coixinera i llençol de baix.
- Aquells que en tingueu, els cançoners de l'esplai.
- Una motxilla petita per a fer una petita excursió (però desfeta!)
- Cantimplora, capelina, lot, roba d'abric, necesser, pijama, sac, blablabla ...
- Molta energia i ganes de jugar, saltar, córrer, riure, cantar i caminar (i descobrir els secrets del bosc de Canyelles!)...
A més, tal i com us vam explicar, ens encantaria que el Tomàs i el Nassim ens portin algun dels seus contes que més els agradin, així els podrem llegir abans d'anar a dormir.
Un petó molt fort de part dels monguis, que ja estem impacients per tornar-vos a veure! Esperem mantenir el rècord d'assistència del passat matinal!! :)
Perdoneu el retràs a l'hora de penjar el suro. Qualsevol dubte, truqueu al Xori!
Cabirols!!!
Aquesta excursiò per canviar una miqueta, tornarem a Osona, però ara ja farà més fred. Més concretament, anem a Torelló. No cal que porteu sac d'hivern (però si que cal portar un sac) perquè dormirem a una casa de colònies (el Molí de la Riera) ben calentets.
Quedarem a les 9:00h en front de l'Ars (Estació de Sants) i tornarem al mateix lloc a les 19:00h del Diumenge.
Cal portar... Tots els àpats (2 esmorzars, 2 dinars, 2 berenars i 1 sopar)
Un tetrabrik buit i net, per infant, i de un litre o més capacitat. (Per taller)
Tarjeta Sanitària els que no en tinguem una còpia i els 10 euros de l'excursió.
Siusplau porteu l'esmorzar del dissabte a mà.
Recordeu que si no podeu venir ens ho heu de comunicar vía e-mail cabirulz@hotmail.com i per qualsevol dubte podeu trucar al Martí (monitor de contacte).
Un petonet i fins dissabte! MUAAA
Hola Hola Infiernus i Infiernes!!!!
So sorry per escriure tant tard!!! Ahí va:
Bé, aquest cap de setmana gaudirem d'una magnífica excursió conjunta amb els companys i companyes dels esplais Olivera Rodona, Totikap i Xangó. Ueee!
AVIS ESPECIAL A:
Martí García
Judit Chiti
Gabriel Frappant
Pol Landman
Si no porteu la fitxa no us deixarem venir a l'excursió. No pot ser que encara no la tinguem nanuuus..!!!Heu de portar lo de cada excursió, com sempre. Anem en casa de colònies! així que res de rollitos.
Porteu tots els àpats(el sopar també!!) menys els berenar de dissabte... Juas!
Anirem a la casa de colònies Can Vandrell, a quatre quilòmetres d'Hostalric, i hi anirem caminant (des d'Hostalric, no des de Barcelona) Així que veniu preparats!
Hem quedat a les 10h a l'estació de Sants, davant de l'Ars, com sempre. Tornarem a les 18:39 h ahí mismo.
Si no veniu aviseu, si no veniu aviseu...
Bueno doncs, reposeu molt molt, agafeu forces que serà una excursió moguda!!!
Petons de les vostres monitores i el monitor! (i una magrana!!)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.