13 d’octubre del 2011

Bessiberris Esplai 15 octubre

Hola Bessiberris!
Aquest dissabte hi ha reunió de pares al Mallorca de 16 a 17h, per tant l'esplai començarà a les 17h al Mallorca! Esperem que vingueu tots aquest primer dia d'esplai en què us explicarem com funcionarà el grup aquest any! Si voleu portar pastissets casolans fets amb molt d'amor i xocolata, als monis no ens importarà!

Bessimonis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.