10 de novembre del 2011

12 de novembre - LLIURE

Hola família!
Esperem que la setmana estigui anant d'alló més bé!
Com alguns ja sabreu aquest cap de setmana és LLIURE!

Ens veurem dissabte que ve, els monitors vindrem amb moltes ganes de BOOOOOIIXXX!

Un petonàs i una forta abraçada dels monis i mones!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.