30 de novembre del 2011

Esplai 2 desembre

hey bessiberris!
Aquest finde fem esplai divendres a la tarda/nit!
quedem al club sant jordi (borrell amb gran via) a les 20:30, haureu de portar:
-un boli
-un plat de mejnar, ple de menjar, que a més heu de saberfer (ens haureu d'explicar la recepta, osigui que si us ho fa la mama, demaneu-li que us la escrigui en un paper, com si fos una chuleta vamos)

fins dissabte! 
petons dels bessimonis!

29 de novembre del 2011

Esplai INFERNS 2 desembre!!!!!

Hola preciositats infernals!
Heu descansat de l'excursió? Esperem que si perquè... taxantaxan... s'acosta un nou dia per veure'ns les careees!!
Com ja sabeu (ho hem estat parlant els últims dos esplais) aquestes setmanes del supermegapont vam decidir fer esplai el divendres dia 2  de 19 a 22. El plan és sopar així que aviseu als pares que no us esperin!!!

Si algú té algun problema amb l'horari de l'esplai que no dubti en trucar-nos, els monitors estem disposats a negociar i a acostar inferns a casa!!

Així doncs quedarem DIVENDRES 2 DE DESEMBRE A LES 19H AL METRO D'URGELL(URGELL-GRANVIA) I TORNAREM A LES 22H AL MATEIX LLOC. 

Els que encara no hagueu pagat l'excursió de nadal.. Recordeu portar-ho que es l'ultimíssim dia!!!!!

Un petonàs dels vostres monguitooos :)







24 de novembre del 2011

Excursió del 26 i 27 de Novembre

Famílies!! Recordeu les pagues i senyals de l'excursió de NADAL!


Eii!! Cantapolls!

Bon dia Cantallops! Ja esteu preparats per marxar d'excursió aquest cap de setmana?!
Sapigueu que anem a Canyelles, al Garraf, a la casa de colònies El Pinar.

Ens trobarem tots plegats a Sants Estació a les 9'20h dissabte al matí, davant de l'Ars!
L'hora de tornada ja us la concretarem aleshores!

Cal que porteu...
- Els 10€ de l'excursió
- Targeta sanitària (aquelles famílies que no ens n'hagueu donat una còpia)
- Tots els àpats, ben marcats (també els entrepans!), que així tots ho tindrem més clar!
- Coixinera i llençol de baix.
- Aquells que en tingueu, els cançoners de l'esplai.
- Una motxilla petita per a fer una petita excursió (però desfeta!)
- Cantimplora, capelina, lot, roba d'abric, necesser, pijama, sac, blablabla ...
- Molta energia i ganes de jugar, saltar, córrer, riure, cantar i caminar (i descobrir els secrets del bosc de Canyelles!)...

A més, tal i com us vam explicar, ens encantaria que el Tomàs i el Nassim ens portin algun dels seus contes que més els agradin, així els podrem llegir abans d'anar a dormir.

Un petó molt fort de part dels monguis, que ja estem impacients per tornar-vos a veure! Esperem mantenir el rècord d'assistència del passat matinal!! :)
Perdoneu el retràs a l'hora de penjar el suro. Qualsevol dubte, truqueu al Xori!


Cabirols!!!

Aquesta excursiò per canviar una miqueta, tornarem a Osona, però ara ja farà més fred. Més concretament, anem a Torelló. No cal que porteu sac d'hivern (però si que cal portar un sac) perquè dormirem a una casa de colònies (el Molí de la Riera) ben calentets.

Quedarem a les 9:00h en front de l'Ars (Estació de Sants) i tornarem al mateix lloc a les 19:00h del Diumenge.

Cal portar...  Tots els àpats (2 esmorzars, 2 dinars, 2 berenars i 1 sopar)
                     Un tetrabrik buit i net, per infant, i de un litre o més capacitat. (Per taller)
                     Tarjeta Sanitària els que no en tinguem una còpia i els 10 euros de l'excursió.

 Siusplau porteu l'esmorzar del dissabte a mà.

Recordeu que si no podeu venir ens ho heu de comunicar vía e-mail cabirulz@hotmail.com i per qualsevol dubte podeu trucar al Martí (monitor de contacte).

Un petonet i fins dissabte!    MUAAA


Hola Hola Infiernus i Infiernes!!!!
So sorry per escriure tant tard!!! Ahí va:
Bé, aquest cap de setmana gaudirem d'una magnífica excursió conjunta amb els companys i companyes dels esplais Olivera Rodona, Totikap i Xangó. Ueee! 

AVIS ESPECIAL A: 
Martí García
Judit Chiti
Gabriel Frappant
Pol Landman
 Si no porteu la fitxa no us deixarem venir a l'excursió. No pot ser que encara no la tinguem nanuuus..!!!



Heu de portar lo de cada excursió, com sempre. Anem en casa de colònies! així que res de rollitos. 
Porteu tots els àpats(el sopar també!!) menys els berenar de dissabte... Juas! 


Anirem a la casa de colònies Can Vandrell, a quatre quilòmetres d'Hostalric, i hi anirem caminant (des d'Hostalric, no des de Barcelona) Així que veniu preparats! 
Hem quedat a les 10h a l'estació de Sants, davant de l'Ars, com sempre. Tornarem a les 18:39 h ahí mismo.
Si no veniu aviseu, si no veniu aviseu...

Bueno doncs, reposeu molt molt, agafeu forces que serà una excursió moguda!!!
Petons de les vostres monitores i el monitor! (i una magrana!!)

16 de novembre del 2011

ESPLAI MATINAL 19 de NOVEMBRE


PAGUES I SENYALS EXCURSIÓ DE NADAL

D'aquí poc, el cap de setmana del 17 i 18 de desembre, marxem tot l'esplai d'excursió de nadal! Ja ens estem preparant per una tan gran ocasió, per això comencen les pagues i senyals. L'import corresponent és de 15€ per nen. Podreu fer el pagament, en efectiu, el dissabte vinent (19 de novembre) i el cap de setmana del 26 i 27 de novembre (les famílies d'Engrillons que no marxen d'excursió ho podran portar a monitors d'altres grups, i en cas de no poder el 10 de desembre). 

CANTALLOPS!!!

Bona tarda famílies catallobes!!!

Aquest dissabte farem esplai matinal i hem quedat amb els altres grups a les 10h a la parada de metro d'Urgell (Gran via amb Urgell). I tornarem a les 12.40 al mateix lloc.
Per esmorzar tindrem el magnífic menjar que ens portaran la Lluna i la Bruna (més o menys per 9 persones cada una).

Doncs això és tot i recordeu les pagues i senyals. Ens veiem el dissabte,

Petons dels cantimonguis!


ENGRILLONS!



Aquest cap de setmana farem un esplai matinal i anirem al Parc de la Ciutadella. Per això quedarem a les 10h a la parada de metro Urgell (L1) que està a la Gran Via amb el C. Urgell. Acabarem l'esplai allà mateix a la 1h (quedarem al voltant de les fonts). Participarem en una activitat organitzada que s'acabarà a les 14h30, i esteu més que convidats a quedar-vos fins que s'acabi.



Si teniu la T-12 porteu-la i els que encara no han entregat la fitxa d'autorització ja podeu imprimir-la i omplir-la!



A part d'això, agafeu l'agenda i apunteu el calendari de les properes setmanes:

-26 i 27 de novembre: lliure (els altres grups s'en van d'excursió)

-3 de desembre : lliure

-10 de desembre: excursió d'un dia (de 10h a 19h aprox.)

-17 i 18 de desembre: excursió d'hivern

Vacances!

-14 de gener: esplai

-21 i 22 de gener: excursió


Feu un cop d'ull al Suro el divendres per si veieu canvis.
Enfí, recordeu que si no podreu venir heu de contactar amb el Pierre [sis]70 26 59 1[sis].
Una super-mega-abraçada dels mongrillons!

Cabirols


Quedarem a les 10h a la parada de metro d'Urgell per anar cap a la Ciutadella si no plou... Encara no sabem a on i quina hora acabarem perquè hem de mirar de cordinar-nos amb els altres grups així que us ho direm el mateix dissabte, però potser acabem a la Ciutadella o potser tornem a Urgell i quedem una mica més tard. 
Els que tingueu T-12 porteu-la!!!
Com que és esplai matinal no cal que porteu berenar... però sí, esmorzar...jeje... Els hi ha tocat aleatòriament a la Família Calsina (Joan), a la família Ribas (Iria) i la família Reig (Roger). Us enviarem un mail amb els telèfons perquè us poseu en contacte!


Un petonet i fins dissabte!


PD: No esmorzeu molt a casa que sino desprès no dinarem...


INNFERRRRNUUUSSS!


sisisisi, aquest esplai és matinal, i això que vol dir, doncs que quedarem a les 10h del matí a la parada de metro d'Urgell (sortida Urgell), i l'esplai acabarà a les 13h a plaça catalunya! peròòò... us diem que els monitors tornarem cap al barri, per tant farem una segona quedada cap a les 13.15h a la parada d'Urgell (d'on haurem marxat), per tal de que els pares no hagueu de venir fins al centre.


I tot i això pot ser que hi hagi problemes, ja que no coincidirem amb la resta de grups, per tant us demanem que si teniu problemes de venir a buscar els vostres fills, ens ho feu saber, o bé ens feu un truc, o bé en parlem el mateix dissabte al matí!


Aaaaahhh! i ens portaran un bon esmorzar (penseu que és l'àpat més important del dia, jajaja...) el Brian, l'Amàlia i el Lucas, si us plau parleu-vos de què porteu o si us ho voleu repartir..si no teniu el telf d'algú truqueu-nos i us el facilitarem!


Doncs això, porteu si teniu T-Joves... i si no, no cal dur res, excepte AQUELLS QUE NO HAN PORTAT LA FITXA D'AUTORITZACIÓ, és l'ÚLTIM DIA per portar-la!!!!


i evidentment si no PODEU venir a l'esplai..aviseu-nos i amb antel·lació si us plau!!!!


pues nada con esto y un bizcocho nos vemos el sábado a las ocho ( que noooo, que es brooomaaa.. a les 10h puntuals!)


una gran abraçada de les vostres monguisss i del vostre mongui tambéeee!

10 de novembre del 2011

12 de novembre - LLIURE

Hola família!
Esperem que la setmana estigui anant d'alló més bé!
Com alguns ja sabreu aquest cap de setmana és LLIURE!

Ens veurem dissabte que ve, els monitors vindrem amb moltes ganes de BOOOOOIIXXX!

Un petonàs i una forta abraçada dels monis i mones!

4 de novembre del 2011

Esplai 5 de Novembre



Cabirols                                                                                                                                                      


Farem esplai de 16:30h a 19:30h, però abans, IMPORTANT!! , a les 15.45h farem reunió de pares i mares al Mallorca (entrada per Londres 64). 
Si us plau, vingueu tots!


Estarem molt agraïts si la Família Guilabert (Mar i Pau) i la Família Iglesias (Ferran) i la Família Tutusaus (Oriol) ens porten el berenar ( per 20 pers.).


Enrecordeu-vos que aquests trimestre, el monitor de contacte serà
el Martí (618 13 68 53). Si no respon podeu enviar un sms


Records dels cabimonguis!!! Molts petoons!!


Engrillons!

Farem esplai de 16h30 a 19h15, i reunió de pares de grup de 19h30 a 20h05, al CEIP Mallorca.

Donem les gràcies al RAMON i a la MAR per portar-nos el berenar.

Fins molt aviat!

Els engrimonitors!

BESSIBERRIS!

aquest dissabte farem esplai normal a les 16:30 al Mallorca!
Recordeu de portar els horaris de partits i altres activitats que feu per poder quadrar el calendari d'aquest primer trimestre!
A més recordeu que heu de portar les vostres parts de tenda! que les revisarem en un segon!

apa fins dissabte! Bessimonis! 

2 de novembre del 2011

5 de NOVEMBRE Esplai i reunions de famílies per grups d'edat

Hola famílies boixenques!
Aquest cap de setmana els horaris de l'esplai seran un pèl diferents i hi ha reunions per grups d'edat! Quedarem al CEIP Mallorca a les...
15'45h Reunió de mares i pares dels grups de Cantallops i Cabirols
16'30h Esplai (tots els grups!)
19'15h S'acaba l'esplai!
19'30h Reunió de mares i pares dels grups d'Engrillons i Inferns


Com sempre, hi haurà monis i mones que estaran amb els infants durant les reunions.
Recordem també que l'assistència és important i que agrairem que ens aviseu si no podeu venir!


Infeeerns!!!

sisisisi, aquest cap de setmana hi ha esplai, i nosaltres quedarem a les 16.30 al Mallorca i ATENCIÓÓÓ l'esplai acabarà a les 19.15 (també al Mallorca)... !!!!  perquè??? doncs perquè tot seguit (a les 19.30) tenim REUNIÓ amb les vostres mares i pares!!!

Us recordem que hi ha uns quants de vosaltres que encara no ens heu portat la FITXA D'AUTORITZACIÓ, per tant, porteu-la aquest dissabte!!

Aaahh.. i ens portaran el meravellós berenar taxxxaaan: la Mònica, el Pauxi i el Brian, com que ja sou uns experts en els berenars infernals, us diem que teniu els telèfons dels vostres companys per si necessiteu posar-vos d'acord entre vosaltres per portar el berenar ( i si no el teniu ens truqueu als monis)..

Per últim, dir-vos que si no podeu venir ens truqueu... ( si pot ser que no sigui divendres a última hora, ..)!!

Un petò i una abraçada els moninfernals!


Cantallops!!!


Bones a tots i totes! Ens heu trobat a faltar? No patiu aquest dissabte ens tornem a veure les cares.


Abans de l'esplai farem la reunió de pares per grup d'edat. Començarà a les 15.45 al Mallorca i acabarà, per començar esplai, a les 16.30. Mentres duri la reunió hi hauran els monitors dels altres grups amb els infants.


Com sempre, recordeu avisar-nos si no podeu venir i agrairem molt la vostra asistència a la reunió.


Molts cantipetons i ens veiem el dissabte!


Cantimonguis.