29 de novembre del 2011

Esplai INFERNS 2 desembre!!!!!

Hola preciositats infernals!
Heu descansat de l'excursió? Esperem que si perquè... taxantaxan... s'acosta un nou dia per veure'ns les careees!!
Com ja sabeu (ho hem estat parlant els últims dos esplais) aquestes setmanes del supermegapont vam decidir fer esplai el divendres dia 2  de 19 a 22. El plan és sopar així que aviseu als pares que no us esperin!!!

Si algú té algun problema amb l'horari de l'esplai que no dubti en trucar-nos, els monitors estem disposats a negociar i a acostar inferns a casa!!

Així doncs quedarem DIVENDRES 2 DE DESEMBRE A LES 19H AL METRO D'URGELL(URGELL-GRANVIA) I TORNAREM A LES 22H AL MATEIX LLOC. 

Els que encara no hagueu pagat l'excursió de nadal.. Recordeu portar-ho que es l'ultimíssim dia!!!!!

Un petonàs dels vostres monguitooos :)







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.