CABIROLS
Boness!
Els Cabirols van d'excursió.... Farem un esplai complet des de les 10:00h del matí fins les 19:30h. Quedarem a la parada dels FGC de Provença (Provença amb Balmes) i tornarem al CEIP Mallorca.
Però a difrència dels Cantallops i els Engrillons, nosaltres no anirem a Collserola i no ens cal portar botes però sí, un calçat còmode per caminar.
Coses a portar:
# La T-12
# Una motxilla d'atac
# Dinar, Berenar i una fruita pel matí. (suposem que esmorzeu a casa)
# Cantimplora plena
# Abric tenint en compte l'hora que tornem
# Aïllant (voluntari)
# Moltes ganes de passar un dia magnífic en companyia.
Per últim recordem que ens falta algú per fer la paga i senyal de l'excursió de Nadal (15€).
Si no podeu venir a les 10h però sí que ho podeu fer més tard truqueu al Martí!
Un PETONÀS!
RECORDATORI : PAGUES I SENYALS EXCURSIÓ DE NADAL
Recordeu que el cap de setmana del 17 i 18 de desembre marxem tot l'esplai d'excursió. Aquest dissabte és l'últim dia que teniu per fer les pagues i senyals de 15€. En el cas de no poder venir aviseu-nos amb antelació.
IMPORTANT!!!: Algú ha trobat una jaqueta amb línia reflectant talla adult negra i amb cremallera? Sospitem que algú la pot haver agafat per error l'últim dia que vam ser al CEIP Mallorca. Si és així dieu-nos alguna cosa als monitors. Mersi!!
CANTALLOPS
Hola de nou cantallops!!
Tenim una sorpresa, nosaltres també marxarem tot el dia d'excursió!! Anirem a Collserola amb el mateix ferrocarril que els engrillons, però un cop allà es separaran els nostres camins.
Per tant també quedarem a les 10h a la parada de FGC de Provença, exactament al C. Provença amb Balmes (cantonada muntanya-Llobregat). Acabarem l'excursió a les 19h30 al CEIP Mallorca (C. Londres, 64).
Porteu tots aquells que la tingueu la T-12!!!
Heu de portar el mateix que els engrilloners: el foulard, les botes de caminar, roba d'abric, una motxilla amb: cantimplora, esmorzar, dinar, berenar, capelina + lot i una bossa de plàstic que resisteixi.
I això és tot; una última cosa, algú no ha fet la paga i senyal de l'excursió de Nadal (15 €)??
Si no veniu o teniu algun dubte no dubteu en trucar al Xori: 652 645 693
Un petonàss!!
ENGRILLONS
Quina il·lusió ens fa tornar a trobar-vos!
Aquest dissabte marxarem el dia d'excursió i per això necessitareu venir amb el foulard, botes de caminar, roba d'abric, una motxila amb aigua, una peça de fruita, el dinar, el berenar, la capelina. Esmorzeu be a casa.
Quedarem a les 10h a la parada de FGC de Provença, exactament al C. Provença amb Balmes (cantonada muntanya-Llobregat). Acabarem l'excursió a les 19h30 al CEIP Mallorca (C. Londres, 64).
Porteu tots aquells que la tingueu la T-12!!
Joseph, Josepha i Candela porteu la fitxa d'autorització de curs omplerta siusplau. La trobareu a l'apartat de Documents de la pàgina de l'esplai.
Adrià Lecegui, ens falta la fitxa econòmica (és la tercera pàgina de la fitxa d'autorització de curs).
Com sempre, en aquest trimestre si no podeu venir aviseu al Pierre [sis]70 26 59 1[sis] o [nou]3 105 12 4[cinc] (apunteu-lo al mobil).
Fins dissabte!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.